اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 220 میلیون تومان صورت گرفت

احداث 11 کلاس برای استقرار پایه ششم در مدارس فاقد فضای بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بهبهان از احداث 11کلاس درس جهت استقرار پایه ششم در مدارس فاقد فضای مناسب این شهرستان با اعتباری بالغ بر 220 میلیون تومان خبر داد.

احداث 11 کلاس برای استقرار پایه ششم در مدارس فاقد فضای بهبهان

علی فاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده به منظور آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید در این شهرستان اظهار کرد: با تلاش همه مجموعه ستاد مرکزی پروژه مهر، اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و در روزهای گذشته نیز سومین جلسه این ستاد تشکیل و تصمیمات لازم را گرفتیم.

وی افزود: به طور کلی می‌توان پروژه مهر را به دو بخش ساماندهی نیروی انسانی و فضای فیزیکی و تجهیزات مدارس تقسیم کرد که در بخش نخست ثبت‌نام دانش‌آموزان در هر سه مقطع با موفقیت انجام گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: ساماندهی نیروی انسانی مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه، ساماندهی نیروی انسانی پرورشی، تربیت بدنی، مشاوره و بهداشت، صدور ابلاغ رایانه‌ای تمام همکاران به استثنای مقطع متوسطه به دلیل مشکل در سیستم رایانه‌ای در محاسبه ساعات سال چهارم، برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای دبیران پایه دوم، ششم و دبیران تربیت بدنی پایه ششم در راستای نظام 3+3+6 و افزایش تعداد آنها، تدوین برنامه هفتگی و کلاس‌بندی مدارس تا پایان مردادماه، بررسی درخواست مدیرانی که به تازگی منصوب شده‌اند و صدور ابلاغ آنها تا پایان ماه جاری و بررسی و انجام اقدامات لازم در مورد پرونده‌های افراد واجد شرایط بازنشستگی از جمله اموری است که باید در بخش نخست پروژه عظیم و مهر مهر انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در بخش فضای فیزیکی و تجهیزات مدارس نیز اقدامات موثری صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: احداث 11 کلاس درس برای استقرار پایه ششم در مدارس فاقد فضای مناسب با اعتباری بالغ بر 220 میلیون تومان از جمله امور مهم ما بوده که در حال حاضر نیز بین 25 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

فاکر ادامه داد: پیگیری برای تحویل سه آموزشگاه خیرساز، اجرای طرح هجرت 3 با همکاری بسیج سازندگی جهت تعمیر 9 آموزشگاه با اعتبار 30 میلیون تومان، تعمیر 19 آموزشگاه به صورت کامل و شامل حصارکشی، تعمیر کلاس‌ها، سرویس بهداشتی، سیستم برق‌کشی و حمام مدارس شبانه‌روزی، رنگ‌آمیزی و شعارنویسی احادیث و مطالب تربیتی و اخلاقی در تعدادی از مدارس به ویژه مدارس محروم با اعتباری بالغ بر 5 میلیون‌ تومان و تهیه 45 دستگاه کولر پنجره‌ای، 18 دستگاه کپی و هفت دستگاه آبسردکن از دیگر اقدامات انجام شده در بخش دوم پروژه مهر بهبهان است.

این مسئول در پایان به تصمیم‌های آتی ستاد مرکزی پروژه مهر در بهبهان اشاره کرد و گفت: تقاضای تجهیزات لازم برای 110کلاس پایه ششم شامل میز و نیمکت دانش‌آموز، تابلو، میز آموزگار و کامپیوتر، پیش‌بینی و درخواست تهیه اقلام ضروری به منظور تجهیز مدارس نیازمند از جمله 80 دستگاه کپی، 110 دستگاه کولر، 50 دستگاه آبسردکن و 2 هزار و 700 میز و نیمکت و ارسال آن به اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس خوزستان از جمله تصمیم‌های اخذ شده در جلسات ستاد مرکزی پروژه مهر شهرستان بهبهان بوده که به زودی وارد مرحله اجرا می‌شود.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول