اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان:

20 ورزشکار بهبهانی به تیم‌های ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان از دعوت 20 ورزشکار این شهرستان به تیم‌های ملی خبر داد.

20 ورزشکار بهبهانی به تیم‌های ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، غلامعباس اسماعیلی ظهر امروز در جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکاران و تیم‌های ورزشی بهبهان موفق شده‌اند در رشته‌های هندبال، کشتی، رزم‌آوران، شنای نابینایان، فوتبال، موتورسواری و پرورش اندام به مقام قهرمانی در سطح استان و کشور دست یابند.

وی افزود: برگزاری پنج همایش بزرگ پیاده‌روی، وجود و فعالیت 16 ایستگاه ورزش و سلامتی، فعالیت 20 گروه کوهنوردی و برگزاری همایش بزرگ کوهنوردی با همکاری شهرداری و هیئت کوهنوردی، اعزام 50 تیم ورزشی به مسابقات استانی و 15 تیم به مسابقات کشوری، میزبانی 10 مسابقه استانی و پنج مسابقه کشوری از جمله فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان بهبهان در یک سال گذشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان خاطرنشان کرد: هم‌چنین کسب رتبه ششم در لیگ برتر هندبال و کسب نایب قهرمانی هندبال کشور در مقاطع جوانان و نوجوانان از دیگر عناوین مهم بدست‌ آمده ورزشی شهرستان است.

وی در ادامه از دعوت 20 نفر از ورزشکاران بهبهانی در تیم‌های ملی و عضویت هشت ورزشکار در تیم ملی هندبال و کشتی خبر داد و اظهار کرد: در حاضر 20 باشگاه ورزشی فعال با پنج هزار ورزشکار سازمان یافته، 19 دسته ورزشی در رشته فوتبال، 30 دسته ورزشی در ورزش محلات و 10 گروه ورزشی روستایی در شهرستان فعال هستند و به این ترتیب سرانه ورزشی شهرستان نیز به 70 سانتی‌متر رسیده‌ است.

اسماعیلی با بیان اینکه در قالب طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان 53 کلاس برای برادران و 24 کلاس برای خواهران تشکیل شده است، افزود: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم مکان‌های ورزشی خود را جهت بهره‌وری بیشتر اوقات فراغت در اختیار اداره ورزش و جوانان و ناحیه مقاومت بسیج قرار داده و در این امر مهم ما را یاری کنند.

وی در پایان سخنان خود پیشنهاد کرد از سوی شورای اسلامی شهر بهبهان مبلغ 30 میلیون تومان جهت کمک یک سال 91 شهرداری به ورزش شهرستان تصویب شده تا این موضوع تقویت و ارتقا یابد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول