اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین میامی:

ابرقدرت‌‏ها دوستانشان را برای منافع خود قربانی می‏‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین شهرستان میامی گفت: نباید فریب دشمنان را خورد؛ چراکه ابرقدرت‌ها نشان داده‌اند که زمانی که منافعشان در خطر باشد نزدیک‌ترین دوستانشان را قربانی می‌کنند.

ابرقدرت‌‏ها دوستانشان را برای منافع خود قربانی می‏‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی،‌ حجت‌الاسلام اباذر محمدی پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی ـ مردمی که در حسینیه صاحب‌الزمان(عج) فرومد برگزار شد،‌ اظهار داشت: سرنوشت شوم دست‌نشاندگان آمریکا در منطقه مانند زندگی صدام حسین و حسنی مبارک در تاریخ نمونه‌های خوبی است برای کسانی که با آمریکا برای نابودی اسلام و مسلمین هم‌پیمان می‌شوند.

وی افزود: این افراد در تمام جنایت‌هایشان به ابرقدرت‌ها تکیه داشتند و از دستورات آنها تبعیت می‌کردند اما در نهایت به درک واصل شدند.

مسئول نظام صالحین شهرستان میامی تأکید کرد: ما باید قدر نعمت انقلاب اسلامی و پیروی از دین اسلام و همچنین رهبری مقام معظم رهبری را بدانیم.

مسئول برگزاری این مراسم نیز در این نشست خطاب به بسیجیان گفت: وظایف ما بسیجیان هوشیاری و آگاهی نسبت به مسائل جاری کشورهای اسلامی است.

غلام‏رضا جزءبستجانی افزود: نشست بصیرتی ـ مردمی با محوریت یادواره شهدای بیداری اسلامی و برای ارتقاء سطح آگاهی مردم با موضوع بیداری اسلامی در همه حوزه‎ها و پایگاه‎ها برگزار شد.

یک کارشناس فرهنگی بسیج نیز گفت: زنان امروز جامعه باید مانند دوران دفاع مقدس نقش خود را ایفا کنند؛ چراکه حضور و فعالیت زنان در پویایی و حفظ جامعه اسلامی اثرگذار است.

طیبه مظفری اظهار داشت: زنان همپای مردان و بلکه جلوتر از آنها در دوران دفاع مقدس حرکت کرده و وظیفه خطیر و سنگینی را برعهده داشتند.

وی افزود: زنان با حضور خود در جبهه و پشت جبهه مسئولیت‌هایی چون تربیت فرزند، ایجاد انگیزه و روحیه دادن به رزمندگان و جامعه که باعث راهی شدن فرزندان و خانواده به جبهه‌ها می‌شد را بر عهده داشتند و این بسیار ارزشمند و مهم است.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به شهیده ناهید فاتحی‌کرجو گفت: این شهید دارای خصوصیات اخلاقی مختلفی از جمله عفت، نجابت، دینداری، فروتنی و پیرو ولایت بود.

مظفری اظهار داشت: زنان و دختران جامعه ما باید این شهدای زن را الگوی خود قرار دهند و از زندگی اینان درس بگیرند.

وی با تاکید بر نقش زنان در برهه کنونی گفت: باید سعی کنیم حضور و مسئولیت‌های زنان در دوران دفاع مقدس را در برهه کنونی که دشمنان با جنگ نرم به مقابله با ما برخاسته‌اند را تکرار کنیم و با درس گرفتن از زنان شهیده راه آنان را ادامه داده و با حجاب و عفاف و ترویج فرهنگ معنویت در خانواده و جامعه بتوانیم در مقابله جنگ نرم دشمنان نیز نقش خود را ایفا کنیم.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول