اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حراست وزارت اموزش و پرورش در مشهد:

فرهنگیان برای مقابله با ترفندهای استکبار نقش بسیار ارزشمندی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حراست وزارت آموزش و پرورش در مشهد گفت: فرهنگیان برای مقابله با ترفندهای استکبار نقش بسیار ارزشمندی دارند.

فرهنگیان برای مقابله با ترفندهای استکبار نقش بسیار ارزشمندی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمدعلی حاج کریم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مشهد اظهار داشت: همه تلاش همکاران فرهنگی باید در جهت ایجاد نهادینه شدن از رضایت‌مندی از نظام و مجموعه رهبری باید باشد.

مدیرکل حراست وزارت آموزش و پرورش افزود: فرهنگیان برای مقابله با ترفندهای استکبار نقش بسیار ارزشمندی دارند.

حاج کریم با بیان اینکه در استقرار نظام 3-3-6 و پایه ششم ابتدایی، رئیس مناطق آموزشی با معلمان آموزش دیده پایه ششم تعامل مستقیم داشته باشد، گفت: حدود 24 هزار و 635 معلم در سطح استان خراسان رضوی برای مقطع ابتدایی نیاز داریم.

وی افزود: یک‌هزار و 550 نیروی آموزشی در سطح استان خراسان کم داریم و باید بحث نیروی انسانی مدرسه به مدرسه برای مدیریت نیروهای آموزشی جلو برویم تا در آغاز سال تحصیلی با مشکل مواجه نشویم.

حاج کریم در پایان گفت: برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین در شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم که در ارتباط تنگاتنگ با ترفندهای استعمار برای به وجود آوردن ایجاد نارضایتی در میان مردم با تحلیل نادرست نظام 3-3-6 مواجه هستیم که با اطلاع‌رسانی درست، این ترفندها را خنثی کنیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول