اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان:

خبرنگاران در بیان ظلم استکبار نقش اصلی را ایفا می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: خبرنگاران در بیان ظلم و ستم استکبار نقش اصلی را بازی می‌کنند.

خبرنگاران در بیان ظلم استکبار نقش اصلی را ایفا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی شامگاه دوشنبه در آیین گلباران قبور شهدا توسط خبرنگاران کرمانی اظهار داشت: یک‌هزار شهید در گلزار شهدای کرمان آرمیده‌اند.

وی با بیان اینکه فرمانده گردان‌های بزرگی در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شده‌اند، ابراز داشت: 400 نفر از این شهدا از نیروهای رسمی و کادر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

حسنی‌سعدی تصریح کرد: در روزهای پنجشنبه باید برای قرائت فاتحه بر سر مزار شهدایی مانند مغفوری، علی شفیعی، یوسف‌اللهی و علی ماهانی در صف بایستیم.

وی با تبریک روز خبرنگار ابراز داشت: شهید نامدار محمدی یکی از شهدای خبرنگار استان کرمان است و خانواده نامدار محمدی دو شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

این آزاده دوران دفاع‌مقدس بیان داشت: شهید محمد طائی یکی دیگر از شهدای خبرنگار استان کرمان است که نشریه جهاد را راه‌اندازی کرد.

حسنی‌سعدی رسالت خبرنگاران را باارزش خواند و تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده خود به مدیران و دستگاه‌ها جهت دهند و موجب اصلاح افراد شوند.

وی تصریح کرد: مبادله اطلاعات توسط خبرنگاران انجام می‌شود و این قشر یکی از قربانیان مظلوم در جنگ‌ها بوده و هستند.

این مسئول بیان کرد: خبرنگاران در بیان ظلم و ستم استکبار نقش اصلی را بازی می‌کنند.

حسنی‌سعدی ابراز داشت: خبرنگاران در عرصه مبارزه با ظلم و ستم جبهه‌ای را باز کرده‌اند و در این زمینه موفق بوده‌اند.

مصطفی سلطانی مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار داشت: ما باید با تأسی به آرمان‌ها و اهداف شهدا به ایفای نقش و ادای وظیفه بپردازیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول