اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

استکبار جهانی با اقتصاد مقاومتی از پای در می‌آید

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: استکبار جهانی در سایه رشد و تعالی اقتصاد مقاومتی در ایران نه تنها از تحریم‌های دامنه‌دار خود نتیجه و ثمره‌ای نخواهد گرفت بلکه در این مسیر وادار به تسلیم خواهد شد.

استکبار جهانی با اقتصاد مقاومتی از پای در می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد صبح امروز در گردهمایی روحانیون و رابطان فرهنگی و عقیدتی سپاه در اردبیل اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کارگزاران نظام اسلامی اهداف و سیاست‌گذاری‌های اصلی کشور را در حوزه اقتصاد مقاومتی مطرح کردند و از آن به عنوان یک حرکت الگویی در رسیدن به خود اتکایی کشور در عرصه اقتصادی نام بردند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی همیشه از توانمندی اقتصادی و نیروی انسانی ما هراس و نگرانی دارد ،افزود: اگر امروز امریکا و اتحادیه اروپا به تحریم همه جانبه ایران روی آوردند به دلیل موقعیت ممتاز اقتصادی ایران است که در سه دهه گذشته هیچ باجی به آنها نداده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل یکی از بازوان اصلی توانمندی اقتصادی را تکیه بر نیروی انسانی کارآمد، توانمند و با برنامه توصیف کرد.

این مسئول بیان داشت: در این عرصه نیز یقین داریم به همت جوانان و نیروهای مستعد انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی قادر هستیم تمام تولیدات داخلی را خودمان تأمین کرده و از وابستگی‌های جزئی نیز پرهیز کنیم.

کاملی‌فرد تصریح کرد: دشمن زبون ما امروز احساس می‌کند با تحریم برخی از مایحتاج و مواد ضروری ملت ما می‌تواند این کشور را در نقطه تسلیم مشاهده کند اما یقین داشته باشیم که ملت ایران با روحیه حماسی و عاشورایی و پرهیز از گرایش به سمت مصرف محصولات لوکس و خارجی روی پای خود ایستاده و حتی با صرفه‌جویی و مصرف کم سعی می‌کند در برابر دشمن گردن خم نکند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود صلابت و قدرت نیروهای مسلح کشورمان در تمام عرصه‌ها و پاسخ دندان‌شکن در عرصه نظامی به یاوه‌گویی استکبار جهانی به ویژه سگ منطقه‌ای آنها رژیم صهیونیستی را یادآور شد و ابراز داشت: امروز سپاه در کنار سایر مجموعه‌ها به رغم توطئه سپاه‌هراسی از سوی دشمنان که خود این نشانگر نقش و جایگاه ارزشمند این نهاد است بصیر و محکم در برابر ترفندها ایستاده و اجازه نمی‌دهد عدولی از خط ولایت و مردم‌داری صورت بگیرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول