اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

استکبار از سه دهه شیطنت بی‌ثمر عبرت بگیرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: استکبار جهانی از سه دهه شیطنت بی‌ثمر خود در حق ملت ایران عبرت بگیرد و بیشتر از این خود را گرفتار اراده پولادین ملت ایران نکند.

استکبار از سه دهه شیطنت بی‌ثمر عبرت بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اردبیل اظهار داشت: جهان غرب با حیله‌های متعدد سعی کرده است ملت مقاوم ایران را در برهه‌های مختلف و با ابزارهای نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مورد سنجش قرار دهد اما هرگز از این حرکت خود نتیجه‌ای نگرفته است.

وی با یادآوری اینکه دنیای غرب احساس می‌کند با هجمه در تمام جبهه‌ها می‌تواند ملت ایران را وادار به تسلیم کند، خاطرنشان کرد: ما با خروج از اتکای صرف به نفت امروز در مسیر رشد اقتصادی با مبنا قرار دادن علم و مهارت قرار گرفته‌ایم و یقین داریم که تبدیل علم به ثروت می‌تواند به خوداتکایی بیشتر کمک کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یکی از اهداف تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را همسویی با اهداف نظام در اعلام موضع هماهنگ و متحد در مقابله با شیطنت‌های دروغین استکبار جهانی توصیف کرد و یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تمامی صحنه‌های انقلاب و حوادث جهانی، بین‌المللی و حتی جهانی سعی کرده است با عناوین مختلف چهره مزورانه غرب را افشا کرده و از فشارها و هجمه‌های متعدد بکاهد.

نظرپور به برخی از حوادث داخلی نظیر فتنه 88 اشاره کرد و گفت:‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قامت یک نهاد هماهنگی با سایر دستگاه‌ها سعی دارد با پاسداشت ارزش‌های اصیل اسلامی بسیاری از بسترها و زمینه‌های تبلیغ و اطلاع‌رسانی را فراهم آورده و آحاد جامعه را همسو کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود شورای هماهنگی را مولود مبارک انقلاب و تداوم بخش حرکت‌های اصیل انقلاب اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: ‌در آستانه روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با یک فراخوان عمومی سعی می‌کند امت بیدار اسلامی را به جهاد علیه کفر و الحاد دعوت کرده و فراخواند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول