اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

خبرنگاران در خنثی‌سازی توطئه استکبار در خط مقدم باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مسئولیت خبرنگاری ایجاب می‌کند تا در موقعیت حساس کشور در خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمنان و دسیسه‌های شوم استکبار نسبت به نظام اسلامی قرار گیرند.

خبرنگاران در خنثی‌سازی توطئه استکبار در خط مقدم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در دیدار با جمعی از خبرنگاران استان اردبیل اظهار داشت: رسانه‌های کشور ما با تعهد و تخصصی که دارند همواره اندیشه‌های شوم دشمنان را ناکارآمد کردند و هیچ‌گاه قلم خود را به هیچ بهایی نفروختند.

وی سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار متعهد جمهوری اسلامی ایران را در قندهار نشان مظلومیت قشر خبرنگار اعلام کرد و افزود: شهدای ما سعادت ایران را با خون خود معامله کردند که این معامله‌ای بسیار ارزشمند و الهی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: صراحت، صداقت و اطلاع‌‌رسانی به موقع اخبار از مشخصه‌های خبرنگار موفق است.

ستوده  تصریح کرد: خبرنگاران رسالت خطیری بر عهده دارند و حرفه خبرنگاری ابزار و اهرمی مؤثر برای پیشبرد منافع دست‌‏اندرکاران رسانه‌ ها است.

وی بیان داشت: خبرنگار علاوه بر ارتباط با مسئولان و دستگاه‌‏های اجرایی باید مسائل مطرح در سیاست‌‌گذاری‌‏ها و طرح‌‏های مختلف را به آگاهی جامعه برساند تا از حقوق تک تک افراد جامعه دفاع کرده و تلاش و فعالیت‌‌های نهادها را در معرض قضاوت عموم قرار بدهد.

این مسئول همچنین بر تلاش خبرنگاران برای خنثی سازی فعالیت بیگانگان در تغییر افکار و عقاید مردم تاکید کرد و گفت: در شرایطی که بسیاری از رسانه‌های جمعی در اختیار استکبار جهانی است و افکار عمومی را آن چنان که خودشان می‌خواهند شکل می‌دهند در این راستا خبرنگاران متعهد در مصاف با استکبار خبری نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

ستوده تصریح کرد: احساس مسئولیت اجتماعی، صداقت و واقع‏‌نمایی، رعایت عدالت و انصاف، سودمندی و فایده‏‌رسانی در ارائه اخبار از خصوصیات اخلاقی خبرنگار موفق است که یک خبرنگار به حکم وظیفه اخلاقی و اجتماعی خود باید مروج خوبی‏‌ها باشد و به انتشار اخبار سودمند بپردازد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول