اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

ایرانیان ابتکار عمل رویارویی با استکبار را به دست گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند با بیان اینکه دشمن در پی القای دروغین بروز مشکلات در کشور است گفت: نکته حائز اهمیت این است که ایرانیان در رویارویی با استکبار جهانی، ابتکار عمل را به دست گرفته‌اند.

ایرانیان ابتکار عمل رویارویی با استکبار را به دست گرفته‌اند

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: باید همه اقشار جامعه یکدیگر را از توطئه‏های شوم دشمن در قالب تشدید تحریم‏های اقتصادی آگاه کنند.

وی ادامه داد: در ماه‏های اخیر دشمنان حرکت مقاومت اسلامی برای تحریم اقتصادی ایران گام‏های بیشتری برداشته‏اند.

علاءالدینی اضافه کرد: اهداف شوم استکبار جهانی و صراحت در رویارویی دشمنان با امت اسلامی ایران در این سخن هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا که گفته بود "ما راهبرد دوگانه فشار بر ایران را دنبال می‏کنیم، در مسئله سایبری اثرگذار خواهیم شد و تحریم‏ها را تشدید می‏کنیم" کاملا قابل مشاهده است.

امام جمعه دماوند افزود: اما نکته حائز اهمیت در این رویارویی ایران با استکبار جهانی، قرارگیری ابتکار عمل در دستان ایرانیان است.

وی تصریح کرد: از این رو با وجود دسیسه‏های پیچیده دشمن که از سوی رهبر فرزانه انقلاب "مشت بر سندان کوبیدن" تعبیر شد، مقاومت امت اسلامی ایران به قوت خود باقی است.

*القای دروغین بروز همه مشکلات به خاطر تحریم‏ها

به گفته امام جمعه دماوند، امروز جهان سلطه با همراهی برخی ایادی داخلی خود همه تلاشش را بر القای این دروغ بزرگ که اغلب مشکلات امروز کشور ناشی از تحریم‏های اقتصادی غرب است، معطوف ساخته است.‏

علاءالدینی تصریح کرد: هدف از القای این دروغ بزرگ از سوی دشمنان داخلی و خارجی تضعیف جریان مقاومت امت اسلامی و دراز شدن دست دوستی به سوی استکبار است.

وی اضافه کرد: حال پرسش اینجاست که چرا این القاگران، همزمان با بیان تشدید تحریم‏های غرب از افزایش قدرت ایران در رویارویی با این حملات سخنی به زبان نمی‏آورند.

امام جمعه دماوند افزود: مقاومت 33 امت اسلامی ایران در برابر هجمه‏های نظامی، اقتصای، سیاسی و فرهنگی نظام سلطه مبین این نکته مهم است که امروز نیز می‏توان در مقابل دشمنان ایستاد.

علاءالدینی ادامه داد: توسل امروز غرب به ابزار فشاری همچون تحریم اقتصادی نشان‏دهنده ترس آنها از رویارویی مستقیم نظامی با ایران است.

انتهای‌پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول