اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

استکبار جهانی توان مهار انقلاب‌های منطقه را ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: استکبار جهانی توان مهار و هدایت انقلاب‌های منطقه را ندارد، بنابراین به دنبال سرکوب آنها است.

استکبار جهانی توان مهار انقلاب‌های منطقه را ندارد

محمد غفاری، صبح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس درباره انقلاب‌های ساخت آمریکا در منطقه، اظهار کرد: در این‌باره دو نظریه وجود دارد، نظریه نخست این است که این انقلاب‌ها آمریکایی است و آمریکاییان به دلیل اینکه رژیم‌های فعلی امکان حفاظت از منافع آنان را ندارد، بنابراین استکبار جهانی اقدام به اصلاح و رفرم در منطقه کرده‌اند.

وی درباره نظریه‌های موجود برای انقلاب‌های منطقه یادآور شد: نظریه دوم معتقد است این یک بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی به ‌شمار می‌رود که از انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته و اکثر تحلیلگران نیز این نظریه را مستحکم‌تر می‌دانند.

غفاری افزود: صدور انقلاب اسلامی ایران در منطقه در حال گسترش است که رژیم‌های فعلی و دست‌نشانده استکبار جهانی از آن بسیار هراس دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: شعار، عملکرد و حرکت‌های که در این انقلاب‌ها وجود دارد کاملاً دینی و مذهبی است زیرا با کفن پوشیدن و شهادت‌طلبی مردم در این کشورها این امر نمایان است.

وی این انقلاب‌ها را کاملاً مردمی دانست و خاطرنشان کرد: آمریکاییان به‌ دنبال انقلاب‌های مردمی نیستند بلکه به‌ دنبال سرکوب این انقلاب‌ها هستند.

غفاری افزود: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها مخالف وقوع انقلاب‌های اسلامی هستند و خواستار نابودی این حرکت‌ها نیز است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: این یک واقعیت است که تاکنون این انقلاب‌ها و عملکردشان بر ضد رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است، هم‌چنین این انقلاب‌ها علیه کسانی که مورد پشتیبانی این عناصر قرار دارند، نیز است.

وی تاکید کرد: پس از پیروزی در این انقلاب‌ها مردم علیه آمریکا و صهیونیست‌ها وارد عمل شده‌اند و بنابراین جهان با یک بیداری اسلامی مواجه است.

غفاری متذکر شد: آمریکاییان تلاش دارند تا این انقلاب‌ها را مهار و یا هدایت کنند و اگر نتوانستند در نهایت با آنها برخورد کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی اظهار کرد: استکبار جهانی در بحرین و عربستان قدرت مهار و هدایت این انقلاب‌ها را ندارد بنابراین به دنبال سرکوب آنها هستند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول