اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

تحریم اوج ذلت استکبار در برابر ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: تحریم همه جانبه استکبار جهانی اوج ذلت و استیصال آنها در برابر اراده آهنین ملت ایران است.

تحریم اوج ذلت استکبار در برابر ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پارس‌آباد اظهار داشت: دنیای غرب امروز به این حقیقت پی برده است که همچون تجربه ترور تحمیل جنگ به ملت ایران و همچنین تحرک ضد فرهنگی این بار در جبهه تحریم اقتصادی نیز کاری از پیش نمی‌برد و تنها خود را به اذیت انداخته است.

وی با یادآوری اینکه حاکمیت ملی بسیاری از کشورها امروز از سوی امریکا و رژیم صهیونیستی نقض می‌شود، خاطرنشان کرد: سوریه که خط مقاومت اسلامی است امروز به دلیل ایستادگی در برابر امریکا مورد هجمه سنگین جبهه کفار است که با هر ابزاری سعی می‌کنند خفقان ایجاد کرده و ملت را به تسلیم وادار کنند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اینکه دشمنان این نظام همه فشارها و تهدید‌ها را به خاطر عصبانیت از ملت ایران به سوریه و امت‌های آگاه اسلامی تحمیل می‌کنند، یادآور شد: وحدت و همدلی امت اسلامی می‌تواند دشمنان را از صحنه روزگار محو کند.

علوی موضوع اقتصاد مقاومتی و تحلیل درست از این کلید واژه را ایستادن در برابر تحریم‌های دشمنان دانست و گفت: ‌اقتصاد مقاومتی به منزله کم مصرف کردن و یا در فشار نگه داشتن مردم نیست بلکه هدف از اقتصاد مقاومتی شناخت ظرفیت‌ها و تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به توانمندی‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فرارسیدن نیمه رمضان و سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته احسان و اکرام را گرامیداشت و ادامه داد: از خیرین  و انسان های خیر‌خواه انتظار داریم در این کار حسنه پیشقدم بوده و با برپایی سفره‌های احسان و نیکوکاری از نیازمندان دستگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خطیب جمعه پارس‌آباد در پایان خطبه‌های نماز جمعه استفاده از فضیلت‌های شب‌های قدر را به مومنان روزه‌دار توصیه کرد و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان باید توشه اندوخت که در این توشه اندوزی لیالی قدر بهترین فرصت و شایسته‌ترین ایام است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول