اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر:

استکبار جهانی در شناخت ایران به بیراهه رفته است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر گفت: استکبار جهانی در شناخت ملت ایران و درک عمیق از آرمان‌های این ملت راه را به خطا رفته است.

استکبار جهانی در شناخت ایران به بیراهه رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین علی‌نسب ظهر امروز در یادواره شهیده ناهید فتحی کرجو و شهدای حوزه مقاومت بسیج مشگین‌شهر اظهار داشت: استکبار جهانی احساس می‌کرد که انقلاب اسلامی در کمترین فاصله زمانی در برابر اندیشه فزون‌طلبانه و سلطه‌جویانه آنها تسلیم شده و یا وادار به عقب‌نشینی می‌شود اما تجربه 34 سال گذشته نشان داده است که این ملت بدون هراس و واهمه از استکبار جهانی رهرو مکتب حسینی است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را بزرگترین عنصر پشتیبانی‌کننده حاکمیت اسلامی و اقتدار انقلاب توصیف کرد و یادآور شد: این خون‌ها انقلاب ما را بیمه کرده و به بقا آن کمک کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر با برشمردن برخی از شاخصه‌های شهیدان سرافراز انقلابی اسلامی گفت: دین‌باوری، ولایت‌مداری و توجه به ارزش‌های متعالی اسلام از جمله این شاخصه‌هاست که امروز مرام‌نامه شهدا را به عنوان دفتر ماندگار و افضل فضیلت‌ها قرار داده است.

علی‌نسب با اشاره به راه‌اندازی جنگ نرم استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بزگترین سد در مقابل این هجمه‌های بسیار گسترده  و حجیم است که اگر نسبت به آن هوشیار و با ذکاوت نباشیم در مسیر آرمانی خود دچار خلأ خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین با حضور امام جمعه این شهرستان فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی جامة‌القرآن مشگین‌شهر و پایگاه‌های بسیج در مشگین‌شهر آغاز شد که امام جمعه مشگین‌شهر در این مراسم از قرآن به عنوان محور تمام فعالیت‌ها و حرکت‌های اجتماعی یاد کرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا با وقار گفت: اگر آموزه‌های قرآنی در جامعه اسلامی ساری و جاری شود ناهنجاری‌ها و ناملایمتی‌های جامعه به حداقل می‌رسد.

وی سعادت دنیوی و اخروی را در گرو عمل به دستورات کتاب آسمانی و تدبیر در آن اعلام کرد و تصریح کرد: این خود موجب بصیرت و افزایش ورع و تقوا است.

امام جمعه مشگین‌شهر با یادآوری اینکه باید به سرعت شورای قرآنی در این شهرستان راه‌اندازی شده و برنامه‌های این حوزه با تکیه بر تدبر و حرکت عالمانه صورت گیرد، افزود: اگر قرآن کریم وارد متن زندگی شود دیگر شاهد قرآن‌خوانی تنها در مجالس ختم نخواهیم بود.

باوقار در پایان تقویت ارزش‌های دینی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی با اولویت مباحث قرآنی را از رویکرد‌های جدی در نظام اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: ما روز به روز باید این مسیر و ارزش‌های متعالی آن را به قدری تقویت کنیم تا راه نفوذی برای استکبار جهانی به وجود نیاید.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول