اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه نهبندان:

سازمان حقوق بشر مجری سیاست‌های استکباری آمریکاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان گفت: امروزه سازمان حقوق بشر مجری سیاست‌های استکباری دیکته شده آمریکا است و حقوق و کرامات انسان‌ها در برابر تمامی ناعدالتی‌های انسانی و اخلاقی پایمال می‌شود.

سازمان حقوق بشر مجری سیاست‌های استکباری آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهبندان ضمن تبریک و گرامیداشت ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: امام حسن(ع) همانند دیگر ائمه دارای فضایل و کرامات فراوانی بودند که امت اسلامی باید از صفات این بزرگوار بیشتر الگوبرداری داشته باشند.

وی با بیان اینکه امام حسن مجتبی(ع) ملقب به کریم اهل بیت هستند، تصریح کرد: سالروز ولادت این امام همام به عنوان روز اکرام در تقویم کشورمان ثبت شده است.

امام جمعه نهبندان افزود: از مومنان و نیک‌اندیشان می‌خواهیم تا از ایتام و نیازمندان دستگیری و کمک‌های خود را در قالب طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) صرف کنند.

 

*استفاده ابزاری از حقوق بشر توسط مجامع بین‌المللی

خزاعی ضمن گرامیداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی گفت: متاسفانه امروزه مجامع بین‌المللی از حقوق بشر و کرامت انسانی به عنوان ابزاری در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: مقوله حقوق بشر امروزه با وجود کشتار مردم میانمار، عراق، افغانستان و سوریه برای جوامع بین‌المللی و سازمان حقوق بشر به واژه‌ای گنگ و مقوله‌‌ای بی‌ارزش مبدل شده است.

امام جمعه نهبندان اضافه کرد: سازمان حقوق بشر متاسفانه امروزه مجری سیاست‌های استکباری دیکته شده آمریکای جنایتکار است و امروز حقوق انسان‌ها و کرامات بشریت در برابر تمامی ناعدالتی‌های انسانی و اخلاقی مزدوران و نظام‌های سلطه پایمال می‌شود.

خزاعی اظهار کرد: اما کشورهای اسلامی باید رسالت و وظیفه خود را در راستای حقوق بشر و کرامت انسانی به خوبی انجام دهند.

 

*ولاپت‌پذیری و مدیریت مصرف فاکتورهای پیروزیمان در اقتصاد مقاومتی است

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: دشمن طی 33 سال گذشته از عمر انقلاب اسلامی از هیچ راهی نتوانسته به ایران اسلامی و ملت مسلط شود لذا امروزه از راه اقتصاد و تحریم‌های اقتصادی وارد عمل شده است.

امام جمعه نهبندان افزود: ملت با توکل به خداوند، مدیریت مصرف، صرفه‌جویی، ایستادگی و مقاومت همانند سال‌های گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس از جبهه اقتصاد مقاومتی سربلند بیرون می‌آیند و پیروزی نهایی از آن ماست.

خزاعی گفت: با پیروی از فرمایشات رهبری در تمامی زمینه‌ها به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی، ملت ایران را در این نبرد اقتصادی بر استکبار جهانی و تمامی دشمنان پیروز می‌کند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول