اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

روز قدس نمود هدایت مسلمانان جهان علیه استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: روز جهانی قدس در حقیقت نمود هدایت مسلمانان جهان در تشکیل جبهه ضد استکباری است.

روز قدس نمود هدایت مسلمانان جهان علیه استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‎رضا قاسمی‏فرزاد در نخستین جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان دماوند که با حضور امامان جمعه دماوند و آبسرد و دیگر مسئولان در فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار داشت: روز جهانی قدس که از یادگارهای امام راحل است، به عنوان یک حرکت عظیم برابر استکبار جهانی و مولود نامشروع آن یعنی اسرائیل و با هدف بیداری مسلمین در برابر ظلم و ستم و رهایی از یوغ استکبار شکل گرفت.

وی افزود: در روز قدس، همه مسلمانان یک‏پارچه و یک‏صدا در برابر استکبار می‏ایستند و فریاد آزادی و ظلم‏ستیزی سر می‏دهند و شاهد آن هستیم که هر ساله در تمامی کشورهای مسلمان این حرکت مردمی با شکوه‏تر از قبل برگزار می‏شود.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: نهضت بیداری اسلامی که در منطقه ایجاد شده، حاصل درایت حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در شکل‏گیری روز جهانی قدس و هدایت مسلمانان جهان در تشکیل جبهه ضد استکباری است.

قاسمی‏فرزاد بیان داشت: در سال جاری که فشارهای زیادی بر ملل اسلامی از سوی مستکبران وارد می‏شود، حرکت یک‏پارچه و باشکوه مردم در روز جهانی قدس می‏تواند دشمنان اسلام را همچون گذشته دچار یأس و ناامیدی کند.

وی از آمادگی همه دستگاه‏ها در شهرهای مختلف شهرستان برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و افزود: برنامه برگزاری راهپیمایی روز قدس در پنج کارگروه تخصصی تدوین می‏شود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور در پنج شهر شهرستان دماوند برگزار می‏شود و برنامه‏های زیادی برای این منظور توسط ستاد برگزاری پیش‏بینی شده که در این روز به اجرا درخواهد آمد.

انتهای‌پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول