اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری مازندران:

میزبان‌های تخصصی جشنواره رضوی مشخص شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: میزبان‌های تخصصی جشنواره رضوی مشخص شدند.

میزبان‌های تخصصی جشنواره رضوی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قاسم عزیز‌زاده‌گرجی صبح امروز در جمع کمیته اطلاع‌رسانی سومین جشنواره قصه‌گویی رضوی که به میزبانی مازندران برگزار می‌شود با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های هشتگانه رضوی در کانون‌ پرورش فکری کشور باعث ایجاد فضای معنوی و اخلاقی شده، اظهار داشت: جشنوار‌ه‌‌های مختلف فرهنگ رضوی به عنوان یک فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: سیره اهل بیت در قالب جشنواره‌ای توانسته فضای معنوی و اخلاقی را در تربیت مخاطبان کانونی و نیز ارتباط معنوی را در کارکنان این نهاد فرهنگی، هنری و ادبی ایجاد کند.

عزیز‌زاده‌گرجی با تاکید بر ترویج معارف رضوی به عنوان یک وظیفه الهی یادآور شد: کانون پرورش فکری مازندران به عنوان برگزارکننده جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در سایر موضوع‌های جشنواره‌ رضوی به شکل موثری فعالیت می‌کند.

وی به جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی که در استان قم برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی در استان آذربایجان غربی، پژوهش‌های رضوی نوجوانان در استان تهران، مسابقه کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی در استان خوزستان، نمایش‌نامه خوانی رضوی در استان خراسان شمالی، کتاب‌سازی رضوی در استان سیستان و بلوچستان و جشنواره نشریه‌نگاری رضوی در استان فارس تعقیب می‌شود.

دبیر جشنواره قصه‌گویی رضوی اضافه کرد: اعضای کانونی مازندران برای شرکت در این جشنواره‌ها خود را آماده می‌کنند.

 این مسئول با بیان اینکه کانون پرورش فکری مازندران در نمایشگاه هفته فرهنگ رضوی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد حضور داشت، اذعان داشت: کانون پرورش فکری استان با داشتن شش غرفه در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی رضوی فعالیت جشنواره‌ای خود را به منصه ظهور رساند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول