اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

نمایشگاه فرهنگ رضوی در مازندران گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه فرهنگ رضوی در مازندران با حضور طاهایی استاندار افتتاح شد.

نمایشگاه فرهنگ رضوی در مازندران گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عصر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه فرهنگ رضوی، اظهار داشت: سال گذشته 22 هزار و 600 نامه به جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه امسال هم تا این لحظه بیش از 45 هزار نامه به دبیرنامه جشنواره ارسال شده است، گفت: ‌هنوز دو ماه تا هفته کرامت و پذیرش نامه توسط دبیرخانه جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) فرصت باقی است.

ابراهیمی با بیان اینکه نمایشگاه فرهنگ رضوی از جنبه‌های مختلف، مورد توجه است، تصریح کرد:‌ غرفه‌های نقاشی و خطاطی حدیث سلسلة الذهب و خاطره‌گویی رضوی از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد:‌ غرفه پرسش و پاسخ و نشست‌های علمی در رابطه با فرهنگ رضوی و اخلاق و کردار امام رضا(ع) هم در نمایشگاه دایر است.

وی با اشاره به برگزاری نشست چگونگی ترویج فرهنگ رضوی با حضور مسئولان رسانه‌های مجازی خاطرنشان کرد: ‌نشست با هنرمندان در راستای اشاعه فرهنگ رضوی و تجلیل از دست‌اندرکارانی که در اشاعه فرهنگ رضوی قدم برمی‌دارند از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه نمایشگاه رضوی برگزار می‌شود.

ابراهیمی اذعان داشت:‌ خوش‌نویسان از افطار تا سحر به خطاطی و کتابت حدیث سلسلة الذهب می‌پردازند و مسابقات شب شعر و عکاسی رضوی هم در برنامه‌های جنبی نمایشگاه گنجانده شده است.

استاندار مازندران برای مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور یافت.

به گزارش فارس، نمایشگاه فرهنگ رضوی از هفتم تا 12 مردادماه از ساعت 17 تا 23 در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ساری دایر است.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول