اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان مازندران:

فرهنگ رضوی به صورت کارهای کیفی ارائه شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، گفت: در روند انتقال فرهنگ رضوی، کارها باید به صورت کیفی و ماندگار بوده و در مقابل هجمه‌های دشمن، پاسخگو باشد.

فرهنگ رضوی به صورت کارهای کیفی ارائه شود

قاسم گرجی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به برگزاری هفته فرهنگ رضوی در استان مازندران، اظهار داشت: مشکلی در ترویج برنامه‌های رضوی و یا افکار امام رضا (ع) نداریم اما نحوه انتقال این فرهنگ مهم است.

وی یادآور شد:‌ در روند انتقال فرهنگ رضوی، کارها باید به صورت کیفی و ماندگار بوده و در مقابل هجمه‌های دشمن، پاسخگو باشد.

گرجی با بیان اینکه شاید یک مشکل ما عدم اطلاع صحیح از فرهنگ رضوی باشد، ادامه داد:‌ به این دلیل آسیب‌پذیر هستیم و به همان میزان اگر با فرهنگ رضوی و ائمه آشنایی دقیق داشته باشیم،  میزان آسیب‌پذیری ما کاهش می‌یابد.

این مسئول متذکر شد:‌ هدف از برگزاری نمایشگاه فرهنگی رضوی، به شرط کیفی بودن کارها این است که مخاطب بپسندد و متناسب با نیاز مخاطب، برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه یک بخش از نمایشگاه فرهنگ رضوی با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، گفت:‌ برنامه‌های مختلفی برای ارائه در این نمایشگاه تهیه کرده‌ایم که یکی از این برنامه‌ها تهیه کارت‌هایی با احادیث امام رضا(ع) است که در اختیار کودکان قرار می‌گیرد و سپس تصویر ذهنی خود را در قالب نقاشی ارائه می‌کنند.

گرجی با اشاره به ایجاد غرفه نقاشی و سفالگری در نمایشگاه فرهنگ رضوی، یادآور شد:‌ از مربیان خوبی دعوت کردیم تا کودکان و نوجوانان با راهنمایی این مربیان، نمادهای مربوط به امام رضا(ع) با موضوع‌های دینی را به وسیله هنر سفالگری، درست کنند.

وی با بیان اینکه غرفه قصه‌گویی رضوی را هم در این نمایشگاه برپا کردیم، افزود: چون میزبان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی هم هستیم از برگزیدگان جشنواره سال گذشته دعوت کردیم که برای مخاطبان در این نمایشگاه، به قصه‌گویی بپردازند و قصه‌های برگزیده سال گذشته در قالب لوح فشرده توزیع می‌شود.

گرجی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه، کارگاه ادبی و کتابخوانی با کتاب‌هایی در حوزه کودک و نوجوان و موضوع امام رضا(ع) هم برگزار می‌شود، تصریح کرد:‌ برنامه شعرخوانی، معرفی کتاب‌هایی درباره امام رضا و شخصیت آن حضرت و امام‌زادگان مازندران که با امام رضا (ع) نسبت دارند از دیگر برنامه‌های در حاشیه برگزاری نمایشگاه رضوی است.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول