اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند:

20 برنامه معنوی در هفته فرهنگ رضوی در نهاوند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: 20 برنامه فرهنگی، آموزشی و معنوی در هفته فرهنگ رضوی در نهاوند برگزار می‌شود.

20 برنامه معنوی در هفته فرهنگ رضوی در نهاوند برگزار می‌شود

میثم مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: دین مبین اسلام سرشار از فرهنگ‌های غنی و پرمعنی و مفهومی است که اگر به درستی به مردم بازگو شوند موجب خواهد شد که بخشی از مشکلات فرهنگی و اجتماعی مردم رفع شود.

وی به برگزاری هفته رضوی در کشور اشاره کرد و گفت: همه برنامه‌ها در این هفته با موضوع امام رضا(ع) برگزار می‌شود که اجرای این برنامه‌ها از معنویت بالایی برخوردار است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند به حضور چشمگیر آحاد مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های این هفته با محوریت حضور جوانان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ انتظار که سرشار از عشق و محبت است، اظهار داشت: در کنار فرهنگ انتظار می‌توان به فرهنگ عاشورا نیز اشاره کرد که سراسر شور، حماسه، ایثار، از خودگذشتگی، جوانمردی و ایمان است.

مرادی به برپایی جشنواره نقاشی با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در ارشاد و همچنین برپایی مسابقه نقاشی خیابانی با موضوع امام رضا(ع) و برپایی عصر شعر با حضور شعرای نهاوندی با موضوع امام رضا(ع) در این هفته خبر داد و افزود: همچنین نمایشگاه عکس رضوی در سالن اجتماعات تالار امام خمینی(ره) اداره ارشاد با 100 اثر عکاسی از عکاسان نهاوندی به نمایش گذاشته شده است.

وی از اعطای جوایز به برترین‌های جشنواره نقاشی، مسابقه نقاشی همگانی و عصر شعر در نهاوند اشاره کرد و اظهار داشت: در هر مسابقه به هشت نفر جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول