اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حمایت از تولید ملی

بخشی از دستورالعمل‌ها کمیته‌های فرهنگی و سیاسی خراسان‌رضوی اصلاح شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: اصلاح دستورالعمل اجرایی کمیته فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کارگروه تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی در راستای حمایت از تولید ملی موازی با اهداف نظام است.

بخشی از دستورالعمل‌ها کمیته‌های فرهنگی و سیاسی خراسان‌رضوی اصلاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کارگروه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که در استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح دستورالعمل اجرایی کمیته فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کارگروه تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی در بخش‌های دبیرخانه و اتاق فکر، ماموریت، اقدامات مدیریتی، سیاسی و نظارتی، نیروی مقاومت بسیج، تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، جهادکشاورزی بررسی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به موارد اصلاحی، در ارتباط با دبیرخانه و اتاق فکر افزود: تشکیل اتاق فکر عملیات عملیات روانی با عضویت دفتر اجتماعی استانداری، اداره اطلاعات و دیگر سازمان‌ها برای رصد و مدیریت مسائل فرهنگی و اجتماعی استان و ارائه گزارش و پیشنهادات به کمیته برای تصویب و پیگیری مصوبات در این حوزه است.

غفاری ادامه داد: در بخش مدیران و مسئولان ستادی و اجرایی استان خراسان‌رضوی، نظارت بر اجرای دقیق دستورالعمل توسط دستگاه‌ها و گزارش تخلفات احتمالی و گزارش نسبت میزان تولید و مصرف کالای داخلی و خارجی توسط صنعت و معدن و تجارت یکی از بندهای دستورالعمل اصلاحی این بخش است.

وی با تاکید بر بخش نیروی مقامت بسیج، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی عملیات هوشمند روانی در ارتباط با توجیه تمام رده‌های و صنوف بسیج اقشار، اصناف، دانش‌آموزی، دانشجویی و نیز تدوین و تشویق برای مصرف داخلی در موارد اصلاحی در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: در بخش تبلیغات اسلامی برگزاری نشست تخصصی راهبردهای فرهنگی، تبلیغی با اساتید حوزه و دانشگاه و مبلغان دینی و ائمه جماعات تاثیرگذار در ارتباط با وظایف مبلغان و نخبگان دینی در فرهنگ‌سازی شعار سال جاری یکی از وظایف این سازمان به شمار می‌آید.

غفاری تصریح کرد: در بخش صدا و سیما خراسان‌رضوی برنامه‌های تکمیلی بسیاری بیان شده است و یکی از آنها تولید برنامه‌های مستند،گفت‌وگو خبری، گزارشی برای برجسته‌سازی نخبگان کارآفرین و تولید کنندگان موفق و الگوسازی در این مسیر است.

غفاری گفت: در بخش جهادکشاورزی تولید برنامه و بسته فرهنگی،ترویجی با همکاری سازمان تبلیغات‌اسلامی، ارشاد و صدا و سیما خراسان‌رضوی برای تشویق به تولید بومی، روستایی و محلی در روستاها و همچنین حمایت، تشویق و معرفی تولیدکنندگان موفق بومی به مردم و مسئولان در قالب‌ها و روش‌های فرهنگی، رسانه‌ای و اقتصادی از وظایف این بخش به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول