اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران:

دبیرخانه فرهنگ رضوی در مازندران دائمی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: با به پایان رسیدن نمایشگاه فرهنگ رضوی برنامه‌های ما به اتمام نمی‌رسد و دبیرخانه دائمی است.

دبیرخانه فرهنگ رضوی در مازندران دائمی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی سه‌شنبه شب در نشست مسئولان جمعی از رسانه‌های مازندران اظهار داشت:‌ جنگ نرم مردم را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: ‌مامون هم به صورت مستقیم به جنگ با امام رضا (ع) نپرداخت بلکه آن حضرت را به عنوان ولیعهد از سرزمین خود خارج کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه در ترویج فرهنگ رضوی باید به فکر طرحی نو بوده و به افکار برسانیم، تصریح کرد: اگر در برگزاری این برنامه‌ها خلاقیت و نوآوری نباشد فقط توانسته‌ایم خودمان را سرگرم کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها می‌توانند در ترویج فرهنگ رضوی نقش‌آفرین باشند، متذکر شد‌:‌ با به پایان رسیدن نمایشگاه فرهنگ رضوی برنامه‌های ما به اتمام نمی‌رسد و دبیرخانه دائمی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه شاهد جنگ نرم برای مقابله با فرهنگ اسلامی و رضوی هستیم که شبکه‌های ماهواره‌ای مختلف در این زمینه مشغول هستند، گفت:‌ جوانان ما نیاز دارند که رویه تبلیغی و فرهنگ دینی و رضوی را در جامعه بیشتر اعمال کنیم.

وی با اشاره به اینکه ارشاد مازندران صرفا متعلق به یک فرد و یک شخص نیست، یادآور شد:‌ در انقلاب و جنگ، همه در صحنه بودیم و در این میان تکلیف همه مشخص است.

ابراهیمی با تاکید بر حفظ وحدت در میان اعضای انجمن رسانه‌های مجازی خاطرنشان کرد: این انجمن باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه اگر با هماهنگی و تعامل حرکت کنید، می‌توانید به بسیاری از مسائل و موضوع‌ها در کشور خط بدهید، اظهار داشت:‌ انجمن رسانه‌های مجازی می‌تواند به بهسازی مسیر کمک کند.

ابراهیمی یادآور شد: در ترویج فرهنگ رضوی باید شناسایی کنیم که جوانان در این برهه از امام رضا (ع) به دنبال چه چیز است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در برگزاری مراسم روز خبرنگار اعضای انجمن رسانه‌های مجازی هم دیده شده‌اند و این مراسم به صورت مشترک برگزار می‌شود.

نمایشگاه فرهنگ رضوی از هفتم مرداد ماه آغاز شده و تا دوازدهم این ماه برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول