اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

کارگزاران فرهنگی با مجریان هفته رضوی همکاری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: کارگزاران فرهنگی با مجریان هفته رضوی همکاری کنند.

کارگزاران فرهنگی با مجریان هفته رضوی همکاری کنند

محمد دامادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره برگزاری هفته فرهنگ رضوی در مازندران بر ضرورت حفظ ارزش‌ها و فرهنگ ائمه تاکید کرد و اظهار داشت:‌ جامعه ما نیازمند حفظ ارزش‌ها و فرهنگ ائمه است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ادامه داد:‌ وجود بارگاه امام رضا(ع) در کشور باعث شده که مردم ارادت خاصی به این امام بزرگوار داشته باشند.

دامادی با اشاره به اینکه مردم جامعه و به ویژه نسل جوان، برای دوری از رفتارهای ناپسند، نیازمند تبعیت از سیره ائمه هستند، گفت: راه و روش ائمه، نه تنها یک الگوی رفتاری مناسب برای جامعه است بلکه راهی فراروی جامعه برای رهایی از معضلات و مشکلات اجتماعی هم می‌تواند باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات اجتماعی را با پیروی از سیره ائمه می‌توان حل و فصل کرد، گفت:‌ سیره امام رضا (ع) یک روش مدیریتی و برنامه‌ریزی شده در مقابل مسئولان قرار می‌دهد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس خاطرنشان کرد:‌ اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ رضوی، نیازمند تلاش و همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی است.

وی برگزاری هفته فرهنگ رضوی را رخدادی مهم ارزیابی کرد و افزود: مازندران به دلیل اینکه در طریق‌الرضا قرار گرفته است باید در برگزاری این نمایشگاه از توان و ظرفیت بیشتری استفاده کند.

انتهای‌پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول