اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

در جشن فرهنگ رضوی رزن 33 نفر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در جشن فرهنگ رضوی شهرستان رزن با حضور مسئولان، 33 نفر تجلیل شدند.

در جشن فرهنگ رضوی رزن 33 نفر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در مراسم جشن رضوی و تجلیل از برندگان مسابقه نقاشی ضامن آهو و نمایشگاه خوشنویسی فرهنگ رضوی و هنرمندان شهرستان رزن، 33 نفر تجلیل شدند.

در این مراسم که با حضور گسترده مسئولان، کودکان و نوجوانان، هنرمندان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن اظهار داشت: جهان تشیع مملو از فرهنگ ناب اسلامی است و ائمه اطهار(ع) هر کدام نماد هزاران فرهنگ ناب و مؤثر بر جامعه بوده و هستند.

علی مرادی‌نور افزود: فرهنگ سراسر نور علوی، فرهنگ سرشار از سادگی و پاکی فاطمی، فرهنگ ایثار و شهادت عاشورا از جمله این فرهنگ‌ها هستند که تا ابد تأثیرات بسزای تربیتی و معنوی را بر روی بشریت خواهد داشت.

وی افزود: فرهنگ رضوی که دانش‌پژوهی، صبر و استقامت و سیاست اسلامی و شیعه‌گری را با فرهنگ‌های علوی، فاطمی، عاشورایی به ویژه فرهنگ انتظار در هم آمیخته، سراسر نشاط و شورآفرین است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن اظهار داشت: این فرهنگ در عین حال فضایی در خور تأمل و تفکر را در ایران به وجود آورده است که در دل تمام ایرانیان همیشه نور موج می‌زند و عشق پرواز به سوی کسب این فرهنگ همواره رو به فزونی است.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها از این فرهنگ می‌توانند درس عشق‌ورزی، مهرورزی، محبت و دوست داشتن و در یک جمله رضوی شدن و کسب رضایت حق تعالی را بگیرند.

در ادامه این مراسم حجت یحیوی، علی کوکبی‌صفا و مسلم محمدی به شعرخوانی پرداختند.

همچنین به 400 نفر کتاب و بسته فرهنگی اهدا شد، ضمن اینکه برندگان مسابقه طولانی‌ترین نقاشی کودکان و نوجوانان «ضامن آهو» و 25 نفر از هنرمندان فرهنگی و هنری تجلیل شدند.

در بین افراد تجلیل شده فعالان رشته‌هایی چون نقاشی، خوشنویسی، طراحی، عکاسی، شاعر، خبرنگار و سایر رشته‌های دیگر خودنمایی می‌کردند.

برندگان مسابقه نقاشی کودکان در دوره پیش‌دبستانی امیرمحمد قادری، مینا مصطفوی، دوره ابتدایی سلاله یعقوب، فاطمه هدایت‌‌جو و در مقطع راهنمایی مهدیه صادقی، نگین جواهری و در مقطع دبیرستان فاطمه جعفری، الناز عبداللهی تجلیل شدند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول