اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

خبرنگاران در جبهه جهاد بزرگ، اطلاع‌رسانی می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: افرادی که احساس مسئولیت داشته و آگاهی‌بخشی را حق مردم می‌دانند، در جهاد بزرگی قرار دارند.

خبرنگاران در جبهه جهاد بزرگ، اطلاع‌رسانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی عصر امروز در دیدار خبرنگاران استان زنجان با وی، اظهار کرد: رفتار و حرکات آگاهی بخش با سه صبغه دقت، صداقت و آگاهی‌بخشی واقع‌بینانه از مسئولیت‌های خبرنگاران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از مطبوعات صورت خود را با سیلی سرخ می‌کنند، افزود: استفاده از آگهی در برخی روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها نباید مورد سرزنش قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه خبرنگاران با حفظ این سه عنصر وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند، افزود: خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران مطالبات به حق مردم را در چارچوب صداقت پیگیر هستند، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به مردم از وظایف خبرنگاران محسوب می‌شود.

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت پیامبر گرامی اسلام برای آگاهی بخشی به جامعه خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام در شبه جزیره عرب که تنها 17 نفر سواد خواندن و نوشتن را داشتند به مبارزه با جهل پرداخت.

وی با بیان اینکه نخستین آیاتی که به پیامبر گرامی اسلام نازل شد دارای بار علمی بود، افزود: آگاهی بخشی پیامبر گرامی اسلام به جهان عرب که جزء جنگ، شمشیر و زور چیزی نمی‌دانست موجب شد تا تمدن اسلامی در این شبه جزیره رسوخ یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان سالروز شهادت شهید صارمی را روز مناسبی برای نامگذاری روز خبرنگار عنوان کرد و افزود: حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و احساس مسئولیت اطلاع‌رسانی در این دوران از ویژگی‌های بارز این شهید است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول