اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

خبرنگاران باید در اصلاح و تعالی جامعه گام بردارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران باید در راستای اصلاح و تعالی جامعه گام بردارند.

خبرنگاران باید در اصلاح و تعالی جامعه گام بردارند

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر جامعه انسانی را به پازلی تشبیه کرد که اگر یکی از قطعات آن کم شود تمام پازل به هم ریخته و شیرازه آن از هم می‌پاشد.

وی افزود: خبرنگاران در جامعه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قطعات این پازل هستند که اگر حضورشان کمرنگ شود جامعه‌ تاریک و مبهم می‌شود و شایعه‌پراکنی و جو روانی درون جامعه را فرا می‌گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه قلم خبرنگاران باید در راه رضای خدا و احساس مسئولیت در برابر همه آحاد جامعه باشد، گفت: رسالت خبرنگار رساندن واقعیت و پیام صلح و دوستی و زمینه‌سازی تعالی و پیشرفت جامعه است.

وی گفت: به موقع رساندن مطالب و خبرها به مردم و آگاه‌سازی آنها به منظور اعتلای جامعه باعث اصلاح، شکوفایی و تعالی درونی جامعه شده و اجازه ورود اخبار کذب و دروغ از یک مسئله را از سوی بیگانگان به مردم نمی‌دهد.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه مدیران باید در اخبار و اطلاع درست از روند امور و عملکرد خود بهترین همکاری را با رسانه‌ها و خبرنگاران در جامعه داشته باشند، گفت: برخی اگر خبری به میل و نفع آنها باشد از آن استقبال می‌کنند اما اگر انتقاد از ضعف‌هایشان باشد از ارتباط برقرار کردن با رسانه‌ها امتناع کرده در حالی که انتقاد می‌تواند زمینه اصلاح نقاط ضعف آنها در راه رسیدن به موفقیت و خدمت بیشتر به مردم را فراهم کند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران نقاط ضعف دستگاه‌ها را باید جسورانه بیان کنند و اگر از بازگو کردن آن امتناع شود در رسالت خبری خود کوتاهی کرده‌اند و این با حرفه مقدس خبرنگاری سازگاری ندارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یک مدیر موفق و آگاه از نقد دلسوزانه و آگاهانه دیگران ناراحت نمی‌شود و از نعمت ارتباط خودش را محروم نمی‌کند بلکه انتقادهای منطقی و سازنده راهی برای رسیدن به موفقیت پیدا می‌کند.

وی در پایان گفت: خبرنگاران جامعه اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خوب درخشیده‌اند و در مسیر امام (ره)، شهدا و ولایت حرکت کرده‌اند که باید همچنان برای خدمت به مردم در این مسیر باشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول