اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان:

خبرنگاران رسولان انتشار حق و حقیقت هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: خبرنگاران رسولان انتشار حق و حقیقت هستند، از این‌رو وظیفه سنگینی برعهده دارند.

خبرنگاران رسولان انتشار حق و حقیقت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فتاح کمری ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز لرستان با اشاره به جایگاه ویژه استان لرستان در روز خبرنگار گفت: آنچه لرستان را در روز خبرنگار متفاوت از سایر استان‌های کشور معرفی می‌کند، افتخاری است که به واسطه رشادت و شهادت‌طلبی شهید محمود صارمی نصیب این استان شده که به همین مناسبت روز هفدهم مرداد به نام روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور عزیزمان ایران ثبت شده است.

وی خبرنگاران را رسولان انتشار حق و حقیقت توصیف کرد و افزود: خبرنگاری که در نظام اسلامی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند، علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های حرفه‌ای مشترک میان تمام خبرنگاران همواره حامل پیام‌ها و خبرهایی از جنس حق و حقیقت هستند و در مسیر انتشار پاکی‌ها و عدالت‌ها گام بر‌می‌دارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: ویژگی‌هایی همانند دینداری، حقیقت‌گویی، عدالت و ... سبب شده که خبرنگاران در نبرد نابرابر رسانه‌ای امروز دنیا، همواره پیروز عرصه باشند و به سمت قله‌های توفیق با صلابت گام بردارند.

کمری با اشاره به جایگاه رسانه ملی در عرصه رقابت‌های رسانه‌ای دنیا یادآور شد: اگر امروز رسانه ملی و به تبع آن رسانه‌های استانی با استقبال رو به تزاید افکار عمومی چه در داخل و چه در خارج از مرزهای کشور رو به ‌رو شدند، تولید و اطلاع‌رسانی براساس فطرت‌های پاک انسانی و آموزه‌های دینی است که در این مسیر خبرنگاران نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند.

در این آیین از خبرنگاران و دست‌اندرکاران خبر و اطلاع‌رسانی صدا و سیمای مرکز لرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول