اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان باشت:

خبرنگاران همواره در خط مقدم رویدادها حضور فعال دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان باشت با بیان اینکه کار خبرنگاری کاری حساس، ظریف، پیچیده و تخصصی است، گفت: خبرنگاران در تمامی صحنه‌ها همواره در خط مقدم رویدادها حضور فعال دارند.

خبرنگاران همواره در خط مقدم رویدادها حضور فعال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت در مراسمی که به همت فرمانداری شهرستان باشت برگزار شد، خبرنگاران این شهرستان تجلیل شدند.

فرماندار باشت در این مراسم فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران این شهرستان تبریک گفت.

علی‌اصغر قلی‌پور با بیان اینکه کار خبرنگاری کاری حساس، ظریف، پیچیده و تخصصی است، عنوان کرد: خبرنگاران در تمامی صحنه‌ها همواره در خط مقدم رویدادها حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در رفع مشکلات مردم دارند، ابراز داشت: خبرنگاران چشم و گوش مردم هستند و مسائل و مشکلات مردم را بهتر می‌بینند و به مسئولان انتقال می‌دهند. 

رئیس شورای اداری باشت با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، بیان داشت: خبرنگاران سهم زیادی در معرفی کارها و خدمات دولت دارند.

قلی‌پور تصریح کرد: مردم قدردان زحمات و تلاش‌های خبرنگاران هستند.

انتقاد فرماندار باشت از بی‌توجهی برخی مسئولان این شهرستان به خبرنگاران

وی با بیان اینکه خبرنگاران شهرستان باشت در اطلاع‌رسانی رویدادهای مهم این شهرستان عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند، ابراز داشت: خبرنگاران شهرستان باشت اهل قلم، با بصیرت و با عشق کار می‌کنند و در عرصه اطلاع‌رسانی حرف برای گفتن دارند.

فرماندار باشت ادامه داد: خبرنگاران در شهرستان باشت با حداقل امکانات بهترین عملکرد را تاکنون داشته‌اند که همه باید قدردان آن‌ها باشیم.

مسئول ارشد اجرایی دولت در باشت با اشاره به اینکه کار خبرنگاری ساعت و زمان خاصی ندارد، تصریح کرد: خبرنگاران به طور شبانه‌روزی در حال انعکاس اخبار این شهرستان هستند.

قلی‌پور با انتقاد از عملکرد مسئولان ادارات شهرستان باشت در روز خبرنگار افزود: خبرنگاران در شهرستان باشت در طول یکسال گذشته در تمامی مناسبت‌های مختلف حضور فعال داشتند و مسئولان ادارات باید با برگزاری مراسمی در خور شأن خبرنگاران از آن‌ها تجلیل می‌کردند ولی متاسفانه مسئولان برای تبریک و خسته نباشید به خبرنگاران حتی یک پیام هم نفرستادند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول