اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل در گفت‌وگو با فارس:

مجلس تشکیل سازمان رفاه خبرنگاران را تصویب کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل گفت: مجلس تشکیل سازمان رفاه خبرنگاران را تصویب کند.

مجلس تشکیل سازمان رفاه خبرنگاران را تصویب کند

حجت الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و قلم اظهار داشت: از عملکرد و فعالیت خبرنگاران شهرستان بابل در عرصه خبر و خبررسانی، انعکاس مسائل و مشکلات شهرستان بابل راضی هستم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه خبرنگاران بابل در انعکاس فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، دینی و مذهبی در مازندران و کشور خوب عمل کردند، افزود: موضوعاتی که برای تهیه خبر توسط خبرنگاران این شهرستان انتخاب می‌شود موضوع شایسته و اثرگذاری است که پردازش به این موضوع‌ها سبب حل بسیاری از مشکلات شهرستان بابل شده است.

روحانی بیان داشت: با توجه به فعالیت‌های گسترده فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی در شهرستان بابل، این شهرستان نیازمند یک خبرگزاری مستقل است تا اخبار و مسائل بابل را به نحو احسن در سطح  کشور منعکس کند.

* روزانه خبرهای فارس را پیگیری می‌کنم

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه روزانه خبرهای خبرگزاری فارس را پیگیری می‌کنم، تصریح کرد: خبرگزاری فارس با انعکاس مسائل و مشکلات روز وظیفه خود را به انحو احسن در عرصه خدمت و اطلاع‌رسانی به مردم انجام داده است.

وی با ابراز رضایت از فعالیت خبرگزاری فارس در مازندران ابراز داشت: موضوعات خبری شهرستان بابل که در خبرگزاری فارس منعکس می‌شود موضوع‌های تاثیرگذاری است، اما انتظار داریم با توجه به تاثیرگذار بودن این رسانه، مشکلات شهرستان بابل به صورت برجسته‌تر در این رسانه مطرح شود تا مسئولان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

* تشکیل نهاد رفاه خبرنگاران در مجلس تصویب شود

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه امروزه خبرگیری و خبردهی از اهمیت بسیار زیادی در سطح جهان برخوردار بوده و برای انعکاس اخبار باید منافع و مصالح عمومی مردم مورد توجه قرار گیرد از نظر تامین معیشت، خبرنگاران باید شرایط مستقلی داشته و نیازمند به فرد یا ارگان خاصی نباشند.

روحانی با بیان اینکه تامین معیشت و رفاه خبرنگاران از سوی برخی ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی بر چگونگی، نحوه خبررسانی و انعکاس اخبار رسانه‌ها تاثیرگذار است، تصریح کرد: خبرنگاران برای انعکاس اخبار درست و دقیق نباید وابسته به هیچ ارگانی باشند و باید به طور مستقل عمل کنند.

وی با انتقاد از عدم حمایت مسئولان در مورد رفاه و معیشت خبرنگاران اذعان داشت: شایسته است مجلس شورای اسلامی تاسیس نهاد مستقل خصوصی برای حمایت از معیشت خبرنگاران را تصویب کند تا خبرنگاران بدون وابستگی به هیچ قشر و نهادی، آزادانه برای عمران و آبادانی ایران عزیز قلم بزنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول