اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در چهارمحال و بختیاری:

خبرنگاران نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران نقش مهمی در آگاه‌سازی مردم و تنویر افکار عمومی دارند و در این راستا تلاش‌های بسیار می‎کنند.

خبرنگاران نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک 17 مرداد و روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران نقش مهمی در آگاه‌سازی مردم و تنویر افکار عمومی دارند و در این راستا تلاش‌های بسیار می‎کنند.

وی افزود: خبرنگاران استان در انجام رسالت خود تاکنون بسیار موثر واقع شده‌اند و باید به نحو شایسته از آن‌ها قدردانی کرد.

کاظمی در ادامه به تاریخچه حزب مؤتلفه اسلامی اشاره کرد و گفت: مؤتلفه اسلامی از اتئلاف سه جمعیت با یکدیگر در سال 1342 و به عنوان نخستین تشکل در دامن نهضت اسلامی روحانیت به رهبری امام خمینی(ره) به وجود آمد به گونه‌ای که این سه جمعیت در ابتدا به صورت جداگانه درگیر مبارزه با برنامه‌های غرب‌گرایانه و آمرانه‌ پهلوی بودند.

وی ادامه داد: اهمیت این تشکل در این است که آغازگر تشکل‌های نه شرقی، نه غربی است و با شورای روحانیتش نخستین پیاده‌کننده تشکل ولایت فقیه در تاریخ معاصر ایران است.

کاظمی، تمرکز نیروهای علمی، فکری، انسانی و مالی برای به وجود آوردن یک جامعه نمونه اسلامی از طریق انجام وظایف الهی و فرامین امام خمینی(ره) را مهم‌ترین هدف از تشکیل این حزب برشمرد و گفت: انگیزه اولیه اطاعت از دستورات مراجع تقلید، بالاخص امام خمینی(ره) بود و با گسترش مبارزه و مشخص شدن اهداف امام(ره)، به صورت تشکلی برای ایجاد حکومت و نظام اسلامی و ایجاد جامعه نمونه اسلامی و از بین بردن استعمار و استبداد و هرگونه ظلم و استثمار درآمد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در چهارمحال و بختیاری به فعالیت‌های این حزب در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دیدگاه‌ها و مواضع مؤتلفه اسلامی نمونه بارز اصولگرایی اسلامی به معنای تاکید قاطع بر اجرای همه احکام فقه اسلامی در همه شئون جامعه است.

کاظمی بیان داشت: مؤتلفه اسلامی در سال‌های بعد از انقلاب هیچگاه مسئولیت‌های اصلی امور کشور را نداشته است ولی در همه صحنه‌ها هر جا میدان فعالیت‌ بوده و زمینه کار داشته، پر تلاش و خستگی‌ناپذیر حضور داشته است.

وی با اشاره به تشکیلات مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: مجمع عمومی، شوراهای مرکزی، دبیرکل، دبیر اجرایی و معاونت‌های اجرایی، دبیر استان‌ها و حوزه‌های حزبی از جمله این تشکیلات است.

کاظمی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری چهار دفتر حزب مؤتلفه اسلامی فعال است، افزود: دفتر این حزب در شهرهای شهرکرد، بروجن، اردل و فارسان فعال است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در چهارمحال و بختیاری به رویکرد این حزب در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تبعیت تشکیلاتی حول محور وحدت اصولگرایان رویکرد مؤتلفه اسلامی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول