اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

تلاش خبرنگاران خنثی‌کننده هجوم وحشیانه دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با تقدیر از قشر خبرنگار گفت: تلاش خبرنگاران خنثی‌کننده هجوم وحشیانه دشمن است.

تلاش خبرنگاران خنثی‌کننده هجوم وحشیانه دشمن است

آیت‌الله محمودی گلپایگانی همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: تبلیغ و اطلاع‌رسانی در فرهنگ دینی و اسلامی ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، خبرنگار یک پیام‌رسان است که از سویی رخدادهای جامعه را منتقل ساخته و در راستای انعکاس درخواست‌های مردم تلاش می‌کنند و از سویی دیگر تلاش‌ها و خدمات فرهنگی و اجتماعی و دینی را به اطلاع مخاطبانش می‌رساند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین گفت: بدیهی است یک پیام‌رسان و خبرنگار یک رسالت بزرگ بر دوش می‌کشد و با تلاش مخلصانه خود می‌تواند اجر و پاداش الهی را برای خویش رقم زند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته باید توجه داشت همان‌طور که کار یک خبرنگار بسیار ارزشمند است، مسیر هم بسیار پر خطر می‌باشد و یک خبرنگار باید به ارزش‌ها و اصولی ملتزم و پایبند باشد.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی گفت: توجه به تطهیر نفس و طهارت روح مخاطبان، بیان حقایق با حفظ مصالح، رعایت تواضع، خشوع و تقوا در گفتار و کردار، ایجاد امید، آرامش و اطمینان در جامعه، رعایت حریم‌های عفت و اخلاق، تربیت و رشد مخاطبان، رعایت حق الله و حق الناس، دشمن‌شناسی و افشای توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی و معرفی الگوها و اسوه‌های اخلاقی، اجتماعی و سیاسی از جمله مسایلی است که یک خبرنگار باید با تمام وجود به آنها پایبند باشد تا به رسالت خود به احسن وجه عامل شود.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین در ادامه به تلاش‌های بلوک غرب در جهت مسخ ارزش‌های جوامع بشری به‌ویژه جوامع اسلامی به ویژه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن با تمام توان به مبارزه با دستاوردهای انقلاب اسلامی برخاسته، تلاش مومنانه و خالصانه خبرنگاران عزیز می‌تواند خنثی‌کننده این هجوم وحشیانه بوده و پاسدار ارزش‌های دینی و انقلابی باشد.

امام جمعه ورامین در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران عزیز توفیق روزافزون این قشر فرهیخته برای نشر فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) و پاسداری از اسلام و انقلاب را از خداوند متعال خواستار شدند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول