اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

خبرنگاران سربازان عرصه جنگ نرم با دشمنان هستند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: خبرنگاران سربازان و افسران عرصه جنگ نرم با دشمنان هستند.

خبرنگاران سربازان عرصه جنگ نرم با دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حبیب‌الله دهمرده ظهر امروز در آیین بزرگداشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار در بروجرد گفت: رسانه‌ها در دنیای امروز بیش از هر زمان افکار عمومی را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: خبرنگاران نقش برجسته‌ای در دنیای امروز دارند و این خبرنگاران سربازان و افسران عرصه جنگ نرم و ابزارهای پر قدرت این عرصه هستند.

دهمرده اضافه کرد: در دنیای امروز استعمارگران و رسانه‌های دنیا پنجه افکنده‌اند و خودخواهانه می‌کوشند تا با ابزارهای قدرتی همانند بی‌بی‌سی واقعیت‌های دنیا را به نفع خود تغییر جهت دهند.

وی تصریح کرد: مفاهیم قدرت در دنیا تغییر جهت پیدا کرده است، به طوری که تا دیروز قدرت سخت و امروز قدرت نرم نقش ایفا می‌کنند.

استاندار لرستان اظهار داشت: در جنگ نرم، رسانه‌ها در نظام رسالت سنگینی را برعهده دارند و خبرنگاران پیش‌قراولان عرصه‌های فرهنگ‌سازی در جامعه هستند.

وی با اشاره به اهمیت قلم در آموزه‌های دینی، گفت: مفید بودن، به موقع بودن و هدفمند بودن سه عنصر مهم در حرفه حساس خبرنگاری است.

وی در بخش دیگری با اشاره به سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی گفت: شهید صارمی متعلق به همه انسان‌های متعهد دنیا و افتخاری بزرگ برای بروجرد و استان لرستان است.

دهمرده لرستان را مهد انسان‌های والا و متعهد نامید و اضافه کرد: آوازه شهید صارمی در گوش تاریخ طنین‌انداز خواهد بود و همه باید تلاش کنیم، تا راه شهدا را ادامه دهیم.

در ادامه این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد گفت: شهید صارمی اسوه خبرنگاران است و شهید صارمی جزو خبرنگارانی است که به وظیفه خود به خوبی و به نحو احسن عمل کرده است.

سجاد معین اضافه کرد: خبرنگاران در جامعه رسالت سنگینی را برعهده دارند و باید نقد منصفانه را سرلوحه کار خود قرار دهند تا باعث پیشرفت کشور شود.

به گزارش خبرنگار فارس در بروجرد در این مراسم استاندار لرستان، معاون سیاسی استاندار، مدیرکل ارشاد اسلامی لرستان و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند و در پایان از تعدادی خبرنگار تجلیل شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول