اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه فردوس:

خبرنگاران شفاف‌سازی را سرلوحه کار قرار دهند

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه شهرستان فردوس گفت: خبرنگاران باید امانتداری و شفاف‌سازی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خبرنگاران شفاف‌سازی را سرلوحه کار قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان فردوس اظهار کرد: خبرنگاری و اطلاع‌‌رسانی در جامعه اسلامی از اهمیت بالایی برخوردارست چرا که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی و معجزه پیامبر ما نیز دارای موضوع فرهنگی است.

وی افزود: خبرنگاری ارتباط مستقیمی با قلم دارد و در نخستین آیاتی که بر پیامبر (ص) نازل شد نیز به قلم تاکید شده و خداوند نیز به قلم و کتاب قسم می‌خورد بنابراین می‌طلبد که فرهنگ، قلم و نگارش جایگاه اصلی خود را در جامعه داشته باشد.

امام‌جمعه فردوس تصریح کرد: در حال حاضر انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف جهان صادر می‌شود که جلودار این حرکت انقلابی، مقام معظم رهبری است و همه جهانیان نیز به این موضوع اقرار دارند.

بابایی ماهانی‌نژاد یادآور شد: خبرنگاران نباید از کنار سخنان مقام معظم رهبری به آسانی بگذرند چرا که سالم‌ترین و موثرترین خبرها در سخنان رهبری است.

وی گفت: معیار سنجش اعمال انسان، کارهای خیر و نیک او است و اینکه در زندگی خود چه میزان کار خیر انجام داده؛ بنابراین باید به سمت و سوی کارهایی برویم که جنبه خدایی دارد و خبرنگاری نیز نوعی خدمت به مردم و کار خیر است.

امام‌جمعه فردوس افزود: خبرنگاران باید امانت و تعهد را سرلوحه کار خود قرار دهند و با اخلاص و امانت‌داری به رسالت خطیر اطلاع‌رسانی بپردازند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول