اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد اسلامی استان مرکزی:

خبرنگاران بازوان توانمند انقلاب در عرصه اطلاع‌رسانی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: خبرنگاران بازوان توانمند انقلاب اسلامی در عرصه مقابله با جنگ نرم و اطلاع‌رسانی هستند.

خبرنگاران بازوان توانمند انقلاب در عرصه اطلاع‌رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مصطفی مشایخی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان خمین اظهار داشت: امروز خبرنگاران به خوبی توانسته‌اند ترفندهای دشمنان در جنگ نرم را خنثی کرده و با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اخبار مردم را در برابر این توطئه‌ها آگاه سازند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه خبرنگاران سخت‌کوش ایران اسلامی در جای جای این کشور علیرغم تمامی سختی و کاستی‌ها کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته و در برابر هجمه‌های سنگین و تبلیغات دروغین رسانه‌های غربی ایستادگی کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه رسالت خبرنگاران رسیدن به حق و انتشار حق و حقیقت است ادامه داد: در فضای غبارآلود کنونی مهم‌ترین رسالت خبرنگاران عرضه و ترویج دین اسلام و معارف زلال قرآنی است که برای انجام این رسالت مهم خبرنگاران باید خود را به سلاح تقوا و ایمان مجهز کنند.

مشایخی کار خبرنگاران را کار آمران به معروف و ناهیان از منکر دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر در صدر استراتژی یک خبرنگار ایرانی است به طوری که معروف و منکرات را می‌شناسد و برای کاهش منکرات تلاش می‌کند.

وی ارائه اطلاعات صحیح و دقیق اخبار و اطلاعات، صداقت و سرعت را از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های خبرنگاران دانست و گفت: امانتداری، داشتن انصاف، پاسداری از حیثیت و عزت و وحدت‌آفرینی از اموری است که همواره مورد توجه خبرنگاران ایران اسلامی می‌باشد.

امام جمعه خمین نیز گفت: امروز خبرنگاران به خوبی توانسته‌اند برنامه‌ها، اهداف و پیشرفت کشور را در دنیا منعکس کرده و موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی افزود: این خبرنگاران هستند که تحلیل مسائل و نقد منصفانه و راهکاری کارشناسانه برای حل مشکلات ارائه می‌دهند و زمینه توسعه کشور را فراهم می‌سازند.

علیرضا کریمی فرماندار خمین نیز گفت: خبرنگاران چشم بیدار و آیینه تمام نمای مسئولان هستند و با ایجاد فضای مطمئن و ایجاد امید و نشاط در مردم به روند رشد و توسعه کشور کمک می‌کنند.

در این مراسم از خبرنگاران و پیشکسوتان و دست‌اندرکاران عرصه رسانه در خمین تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول