اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نمین:

خبرنگاران در سنگر بصیرت توطئه‌ها را خنثی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نمین گفت: خبرنگاران به عنوان قشر آگاه و بصیر جامعه در سنگر هوشیاری و بصیرت توطئه‌ها و ترفندهای استکبار جهانی را خنثی کنند.

خبرنگاران در سنگر بصیرت توطئه‌ها را خنثی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی عصر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران نمین اظهار داشت: در عرصه پرتلاطم امروز که استکبار جهانی تمام رسانه‌های دروغ‌پراکنی دنیا را اجیر کرده است تا علیه انقلاب اسلامی موضع‌گیری کند این رسالت خبرنگاران است که می‌تواند قصور و کوتاهی‌ها را در این حوزه به فرصت بالندگی تبدیل کند.

وی با یادآوری این‌که هرگونه سهل و آسان گرفتن در این عرصه تمام حرکت‌ها را به بن‌بست ختم می‌کند، تصریح کرد: در این دنیای پرهیاهو کشوری موفق است که بتواند با تکیه بر رسانه‌های اخلاق‌مدار و محترم از دیدگاه انسانی و اسلامی وظیفه خطیر خود را انجام دهد.

رحیمی خاطر نشان کرد: در یک رسالت واقعی خبرنگاران ما سعی می‌کنند صادقانه واقعیت‌ها را منعکس کرده و اگر نقد و ضعفی وجود دارد با زبان نرم و آرام مطرح کنند تا این نقاط ضعف برطرف شده و به فرصت بالندگی تبدیل شود.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان نمین نیز با تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه به انعکاس مطلوب اخبار نمین از طریق رسانه‌های جمعی و گروهی اشاره کرد و ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به درخواست‌های پوشش و تهیه خبری پاسخ مثبت دهند و خود را کنار نکشند.

به گزارش فارس، در مراسمی مشابه در شهرستان مشگین‌شهر نیز سرپرست فرمانداری این شهرستان با بیان اهمیت و جایگاه خبر و اطلاع‌رسانی اضافه کرد: دشمنان انقلاب در سه دهه گذشته کوشیده‌اند زمینه را در این عرصه برای ما تنگ کنند اما غافل از این‌که نیروهای مخلص و فداکاری در این عرصه وجود دارد که امکان و اجازه ترفند و تبلیغ منفی را به دشمن نمی‌دهند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول