اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسلامشهر:

خبرنگاران در برقراری امنیت تاثیرگذار و سهیم هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی اسلامشهر گفت: خبرنگاران در برقراری امنیت تاثیرگذار و سهیم هستند.

خبرنگاران در برقراری امنیت تاثیرگذار و سهیم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حمدالله نورایی عصر امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه نیروی انتظامی، تامین امنیت برای مردم است و این امر بدون مشارکت و همکاری خبرنگاران و رسانه‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد.

نورایی افزود: اصحاب رسانه از توان و ظرفیت بالایی برخوردارند که در صورت استفاده از ظرفیت‌ها و برقراری تعامل مثبت بین بخشی توسط مدیران و دستگاه‌های اجرایی، راه برای عملی شدن برنامه‌های مدیران و هدایت راهبردی توسعه جامعه در ابعاد مختلف برقرار خواهد شد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران بازوان قدرتمندی هستند که بین مردم و نیروی انتظامی ارتباط ایجاد کرده و همپای پلیس حرکت می‌کنند که در درون سازمان، معاونت اجتماعی این وظیفه خطیر را به عهده دارد و پل ارتباطی نیروی انتظامی و جامعه می‌باشد، که آگاه‌سازی را به نحوی مطلوب انجام داده است.

فرمانده انتظامی اسلامشهر اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه، نقش مهمی در آموزش همگانی و اطلاع ‌رسانی دارند و نقش اساسی آنها در کاهش آسیب‌های اجتماعی برکسی پوشیده نیست و ما به عنوان خادم مردم ضمن تعامل مثبت با رسانه‌ها، از تمامی در این زمینه قلم می‌زنند تشکر و قدردانی ویژه‌ای دارم.

نورایی تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با تعاملات سازنده‌ای که دارند، می‌توانند بسیاری از مسائل و مشکلات موجود جامعه را اطلاع‌رسانی کنند که امروز نقش رسانه‌ها در فرآیند تحولات اجتماعی نقش تعیین کننده و راهبردی است.

در پایان این نشست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر با اهدای لوح تقدیر از فعالیت خبرنگاران در انعکاس اخبار نیروی انتظامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول