اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

برخی مسئولان خبرنگاران را پلی برای پرش خود قرار می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: برخی مسئولان خبرنگاران را پلی برای پرش خود قرار می‌دهند.

برخی مسئولان خبرنگاران را پلی برای پرش خود قرار می‌دهند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ‌محسن محمودی همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: روز خبرنگار روز پاسداشت خدمت کسانی است که در عرصه‌ای مهم و حیاتی ایفای نقش کرده و به کشور و جامعه خویش خدمت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: خبرنگاری شغل نیست، عشق است و خبرنگار عاشق خدمت به مردم و جامعه است، او چشم و گوش مردم و منتقل‌کننده خواسته‌های آنان و پل ارتباطی جامعه با مدیران است، باید خدمت خبرنگاران را گرامی داشت.

‌محمودی با انتقاد از عده‌ای که نگاه ابزاری به خبرنگاران دارند، تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای قدردان خدمت خبرنگاران نیستند و آنان را به عنوان پلی برای پرش خود می‌دانند ولی خبرنگار به خاطر عشق و علاقه به کشور و ملت خویش از پا نمی‌نشیند و از بی‌مهری دلسرد نمی‌شوند.

وی در ادامه با ارائه برخی از توصیه‌ها به خبرنگاران گفت: خبرنگار باید قداست خود را حفظ کند، استقلال فکر و رای داشته باشد، جامعه و کشور و ارزش‌های اعتقادی و انقلابی خود را خوب بشناسد، وام‌دار خدا و دین باشد، ولایتمدار بوده و همه را با معیار ولایت بسنجد، که اگر چنین بود کارش خدایی می‌شود و اجرش با حضرت حق است.

امام جمعه موقت ورامین خاطرنشان کرد: باید حساب نان به نرخ روز خورها و مزدوران خبرنگار نما را از جامعه خبرنگاری جدا کرد.

وی ضمن تقدیر از مقاومت‌های رسانه‌ای خبرنگاران در برابر خیل عظیم حملات دشمن تاکید کرد: خدا را سپاس می‌گوییم که امروز در جبهه جنگ نرم دشمن خیل عظیم خبرنگاران مومن و انقلابی در برابر بوق‌های رسانه‌ای دشمن ایستاده و با تمام توان از کشور، انقلاب و مردم خود دفاع می‌کنند.

مدیر مسئول نشریه فرهنگ اسلام در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار به این قشر زحمتکش بیان داشت: من نه به عنوان یک مسئول بلکه به عنوان یک همکار رسانه‌ای که رنج و سختی‌های همکارانش را درک می‌کند به عزیزان جامعه خبرنگاری خسته نباشید عرض می‌کنم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول