اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد خلیل‌آباد:

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد گفت: وظیفه خبرنگاران امانت‌داری در تهیه خبر است و خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، احمد نخعی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران باید در انعکاس اخبار به شکل واقعی تلاش خود را انجام دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد سرعت، دقت و صحت را لازمه کار خبری و اطلاع ‌رسانی دانست و افزود: خبرنگاران حقایق را به صورت واقعی به مردم منعکس کنند.

نخعی با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران خلیل‌آباد گفت: شهردار خلیل آباد در اقدامی شایسته، با  نصب کیوسک مطبوعاتی در سطح شهرستان خلیل‌آباد در ارتقای جایگاه فرهنگی شهرستان نقش اساسی را ایفا کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد،ایجاد مرکز فروش روزنامه و جذب آگهی‌ها را در شهرستان خلیل‌آباد ضروری دانست و از دستگاه‌های اداری خواست همکاری لازم را داشته باشند.

نخعی مجموعه خبرنگاران شهرستان را افرادی شریف، نجیب، کم‌توقع و بدون ‌حاشیه و در عین حال توانمند ذکر کرد و گفت: هرچه بیشتر مسئولان پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند پویایی آن دستگاه اداری بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول