اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

خبرنگاران در سنگرهای جنگ نرم ایستادگی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: خبرنگاران باید در سنگرهای جنگ نرم ایستادگی کنند.

خبرنگاران در سنگرهای جنگ نرم ایستادگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان فردوس اظهار کرد: امروز خبرنگاران ایران اسلامی باید همچون رزمندگان دوران جنگ که در خاکریزهای دشمن مقاومت کردند، در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

وی افزود: یک خبرنگار برای اینکه در برابر جنگ نرم دشمن مسلح باشد باید جامعه و مردم را بشناسد چرا که بدون شناخت مردم نمی‌تواند گزارش‌های مناسبی تهیه کند.

فرماندار فردوس صداقت و امانت را دو ویژگی مهم خبرنگار دانست و تصریح کرد: خبرنگار باید راه‌های نفوذ و ترفندهای دشمن را بشناسد و دشمن را در جنگ تبلیغاتی خود مغلوب کند.

اقبال حفظ وحدت را مهم‌ترین مطالبه رهبری دانست و گفت: دشمن وحدت جامعه اسلامی را هدف قرار داده است بنابراین مردم و مسئولان باید مراقب باشند تا وحدت جامعه خدشه‌دار نشود.

وی افزود: حواس خبرنگار در برابر رویدادها مسئول است و خبرنگار باید با تعهد و نقدی منصفانه مطالبات مردم را به گوش مسئولان برساند.

فرماندار فردوس تصریح کرد: امروز خبرنگاری نیز مانند بسیاری از مفاهیم مورد سرقت و دستبرد استعمار و استکبار قرار گرفته است و بوق‌های تبلیغاتی غرب و صهیونیسم از خبرنگاران به عنوان سربازان مطامع خود استفاده می‌کنند.

اقبال با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری یادآور شد: امروز دشمن در تبلیغات خود بسیار قوی است و زمانی قوی‌تر می‌شود که بتواند با گزارش‌ها و اخبار خود مردم را فریب دهد که این خود تلنگری به خبرنگاران متعهد است تا مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.

وی گفت: کشور ما امروز در یک جنگ اقتصادی، سیاسی، دیپلماتیک و فریب‌کاری استکبار قرار دارد و در این جنگ با استکبار سرشاخ است؛ بنابراین مسئولان و خبرنگاران باید با اطلاع‌رسانی صحیح دشمن را در رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام کنند.

این مراسم با حضور روسای ادارات فردوس برگزار شد و از خبرنگاران این شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول