اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

130 میلیارد ریال به شهرداری تاکستان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: شهردار تاکستان گفت: در سال جاری بیش از 130 میلیارد ریال برای امور عمرانی و خدماتی به این شهرداری تخصیص یافت.

130 میلیارد ریال به شهرداری تاکستان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، رضا طاهرخانی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان تاکستان اظهار کرد: بیش از 130 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به امور توسعه عمرانی و زیربنایی این شهرستان در بخش‌های مختلف خدمات شهری و فرهنگی تخصیص یافته است.

شهردار تاکستان با بیان اینکه پشتیبانی مالی و هزینه‌ای از طرح‌های شهرداری می‌تواند کمک شایانی را به پیشرفت این پروژه‌ها کند، افزود: باید با حفظ روحیه تعامل و کار مشترک زمینه‌ای ارزشمند و بلند برای عمران و آبادانی روستایی و شهری در شهرستان تاکستان فراهم شود.

وی با بیان اینکه امروز به‌کارگیری ابزار و شیوه‌‌های نوین در پیشبرد اهداف کلان عمرانی بسیار زیاد است، بیان کرد: مسئولان باید با امید بخشی به مردم و توجه به امور و مشکلات شهروندان در راستای بررسی و برطرف کردن موانع آنان در اجتماع گام برداشته و سبب رشد و توسعه شوند.

شهردار تاکستان ادامه داد: امروز با توجه به گسترش مهاجرت روستایی دغدغه‌ها و مشکلات شهر در بخش‌های مختلف نیز افزایش یافته و همین امر وظایف و برنامه‌های نهادی‌های اجرایی مانند شهرداری‌های را به طور چشمگیری افزایش داده است.

طاهرخانی عنوان کرد: در همین راستا باید با برپایی جلسات و نشست‌های مختلف، مسئولان با یکدیگر مسائل و دغدغه‌های موجود شهری را مورد بررسی و کارشناسی دقیق و مهندسی قرار داده و چاره‌ای اساسی برای برطرف کردن کامل مشکلات و دغدغه‌های شهری مهیا شود.

وی عدم نظارت کافی و مناسب را یکی از معضلات در حوزه خدمات فنی و عمرانی دانست و یاد‌آور شد: اگر در این زمینه مسئولان با دقت نظر بیشتری وارد شوند به طور قطع می‌توان رضایت‌مندی عمومی شهروندان را به طور چشمگیر‌تر افزایش داد و آنان را به روند آبادانی و توسعه همه‌جانبه در شهر‌ها و بخش‌های محروم کشور به طور تدریجی امیدوار‌تر کرد.

شهردار تاکستان افزود: قطعا سعی و برنامه‌ریزی مناسب یکی از راهکارهای بسیار حساب شده و دقیق برای پیشرفت طرح‌ها بوده و سبب توسعه و اقتدار کشور می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول