اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خبر داد

اختصاص 50 درصد از اعتبارات عمرانی زنجان به شهرداری‎ها

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در سال جاری بیش از 50 درصد از اعتبارات عمرانی استان زنجان به شهرداری‏‌ها اختصاص یافته است.

اختصاص 50 درصد از اعتبارات عمرانی زنجان به شهرداری‎ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی در گردهمایی شهرداران استان زنجان اظهار داشت: اعتبارات شهرداری‎های استان زنجان از محل اعتبارات تملک دارایی در سال جاری از مبلغ 7 میلیارد تومان به 4 میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه سهم قابل توجهی از اعتبارات بحران استان زنجان به شهرداری‏ها تعلق یافته است، خاطرنشان کرد: با وجود این اعتبارات از محل اعتبارات بخش بحران به 4 میلیارد تومان بسنده شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در توزیع اعتبارات مورد نظر ارقام پایینی به ویژه به شهرداری‏های کوچک استان اختصاص یافته است، اضافه کرد: با برنامه‏‌ریزی‏‌های صورت گرفته میزان بودجه توزیع شده در بین شهرداری‌های استان زنجان کمتر از 110 میلیون تومان نیست.

وی با بیان اینکه با کم‌شدن از اعتبارات سال جاری شهرداری زنجان رضایت سایر شهرداری‏ها را جلب کرده‏‌ایم‏، ادامه داد: بیش از 40 تا 50 درصد از اعتبارات عمرانی استان به شهرداری‏‌ها اختصاص می‎یابد.

کریمی با اشاره به اینکه 28 میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی به شهرداری‎های استان زنجان اختصاص یافته است، تصریح کرد: در مجموع طی سال جاری بیش از 32 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‎ها تعیین شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 50 درصد از اعتبارات بحران استان زنجان در خزانه موجود است، یادآور شد: شهرداری‏‌ها می‏‌توانند با درخواست اعتبار و دریافت آن پروژه‏‌های مورد نظر خود را آغاز کنند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در مجموع 123 پروژه از محل اعتبارات سال جاری در شهرداری‎های استان زنجان تعریف شده است، اضافه کرد: این پروژه‏‌ها حاصل بررسی‎های کارشناسی دفتر امور شهری استانداری، مدیریت بحران و شهرداری‏‌ها است.

وی تاکید داشت: امیدواریم با استفاده از این اعتبارات روند اجرای پروژه‏‌ها را در استان زنجان سرعت ببخشیم.

کریمی اظهار داشت: از محل مصوبات طرح‏‌های خاص نیز طرح‏‌هایی برای شهرداری‎های استان زنجان تعریف می‎شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول