اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد

تجهیز شهرداری‌ها و دهیاری‌های کرمان به شبکه فیبرنوری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی استاندار کرمان از تجهیز شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان به شبکه فیبرنوری خبر داد.

تجهیز شهرداری‌ها و دهیاری‌های کرمان به شبکه فیبرنوری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد در حاشیه افتتاح اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اداره کل به استناد قانون و برای نظارت، هدایت و رفع مشکلات این بخش راه‌اندازی می‌شود.

وی از گسترش شبکه فیبرنوری در استان کرمان خبر داد و افزود: برای افزایش خدمات الکترونیکی در این خطه باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

مهرشاد با اشاره به برگزاری نشست با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل استانداری کرمان بیان داشت: علی حکیم‌جوادی معاون وزیر در زمینه افزایش اعتبارات برای گسترش خدمات الکترونیکی در استان کرمان قول مساعد داد.

وی تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیکی برای استفاده مردم استان کرمان را مهم و ضروری دانست و گفت: باید بستر لازم برای ارائه خدمات به مردم فراهم شود.

مهرشاد بیان داشت: کرمان جزو چهار استانی است که برای اجرای طرح ساماندهی املاک و اسناد کشور به عنوان پایلوت انتخاب شده که این طرح گسترده است و آثار بسیاری دارد.

این مسئول تصریح کرد: یک هزار و 600 دهیاری و تمام شهرداری‌های استان کرمان باید وارد طرح ساماندهی املاک و اسناد کشور شوند که اتصال این مراکز به شبکه فیبرنوری باید صورت گیرد.

مهرشاد با اشاره به حذف قبض‌های تلفن در استان کرمان عنوان کرد: این امر موجب زیان و ضرر برای دفاتر پیشخوان دولت و اداره کل پست شده است.

وی با بیان اینکه فقط در استان کرمان قبض تلفن صادر نمی‌شود، افزود: این مسئله باید در ستاد راهبردی بیان و سیاست‌های جایگزین برای دفاتر پیشخوان مشخص شود، زیرا خدمات مخابراتی در این دفاتر انجام می‌شد.

مهرشاد ابراز داشت: استان کرمان در زمینه اجرای طرح دولت الکترونیک در کشور پایلوت شده که زمینه‌های لازم برای تحقق این طرح فراهم شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول