اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز خبرنگار

شورا و شهرداری اردبیل از 122 خبرنگار تجلیل کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با روز خبرنگار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل 122 خبرنگار تجلیل شدند.

شورا و شهرداری اردبیل از 122 خبرنگار تجلیل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در این مراسم که صبح امروز و در سالن فرهنگسرای سوم خرداد برگزار شد به رسم دیرین تجلیل از خبرنگاران همزمان با 17 مرداد به همت شورا و شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: ما یقین داریم که خبرنگاران چشم و گوش تیزبین جامعه هستند و به عنوان نماینده مردم و معتمدین آنها با ذکاوت کامل تمام کاستی‌ها و کمبودها را منعکس کرده و به تقویت نکات مثبت کمک می‌کنند.

صدیف بدری حضور خبرنگاران را در این سنگر مایه آبروداری و شکوفائی هرچه بهتر جامعه خواند و خاطرنشان کرد: خبرنگاران مواظب عملکرد مسئولان هستند و سعی می‌کنند واقعیت‌های جامعه را به شایستگی پردازش کرده و مطرح کنند.

این مسئول با اعلام اینکه اصل اطلاع‌رسانی باید با واقعیت‌ها عجین شده و به دور از مسایل حاشیه‌ای و جناحی و سیاسی حرکت‌های موثر شکل گیرد تصریح کرد: خبرنگاران بسترهای خدمت‌رسانی را بهتر می‌توانند مهیا کنند و با رصد تمام مسایل به توسعه نیز کمک کنند.

بدری با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی فعالان این عرصه در راستای اطلاع‌رسانی شفاف، صادقانه و بدون حب و بغض ادامه داد: ما در حوزه شورا و شهرداری شاهد یک تعامل و ارتباط نزدیک با اصحاب رسانه هستیم که سعی می‌کنیم در شان و منزلت این قشر اقدام عملی را انجام دهیم.

وی گفت: مجموعه شورا و شهرداری آمادگی دارند در خدمت خبرنگاران بوده و با طرح مسایل و دیدگاه‌های مختلف در عرصه خدمت‌رسانی به توفیق روزافزون دست یابند که به یقین خبرنگاران بازوان توانمند شورا و شهرداری هستند.

وی اضافه کرد: اگر بدون توجه به مسایل حاشیه‌ای؛ خبرنگاران واقعیت‌ها را انعکاس دهند عموم مردم در جریان خدمات نظام قرار گرفته و یک اعتماد و اعتقاد واقعی نیز شکل می‌گیرد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه مشکلات متعددی فراروی حرفه خبرنگاری و تلاش مستمر صاحبان این حوزه است بیان داشت: ما بیش از هر زمان دیگر در رفع عیوب منتظر نقدهای خبرنگاران هستیم تا بتوانیم اصلاح واقعی را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم به همت شهرداری و شورای شهر اردبیل از 122 خبرنگار و تلاشگر عرصه اطلاع‌رسانی با اهدای لوح سپاس و هدایائی تجلیل شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول