اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری اراک در گروه یک رقابت‌های لیگ یک/ حضور در گروه مرگ

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شهرداری اراک در گروه یک رقابت‌های لیگ دسته اول جام آزادگان قرار گرفت.

شهرداری اراک در گروه یک رقابت‌های لیگ یک/ حضور در گروه مرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مراسم قرعه‌کشی لیگ یک کشور روز گذشته در محل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و 28 تیم در این رقابت‌ها در دو گروه چهار تیمی تقسیم شدند.

تیم شهرداری اراک تنها نماینده استان مرکزی در گروه یک این رقابت‌ها با تیم‌های گسترش فولاد تبریز، پاس نوین همدان، مس سرچشمه، ابومسلم خراسان، داماش ایرانیان، نفت مسجد سلیمان، استقلال اهواز، تربیت یزد، گل گهر سیرجان، نساجی مازندران، شاهین بوشهر، ماشین‌سازی تبریز و اتکا گلستان هم‌گروه شد.

با توجه به تیم‌های حاضر در این گروه تیم شهرداری کار دشواری برای صعود به لیگ برتر و کار دشوار‌تری برای ماندن در لیگ دسته یک که در فصل جدید از هر گروه چهار تیم سقوط خواهد کرد دارد.

در این گروه تیم‌های با انگیزه‌ای همچون پاس نوین همدان و استقلال اهواز حضور دارند که به تازگی به لیگ یک صعود کرده‌اند و با قدرت به دنبال صعود به لیگ بالا می‌باشند، همچنین تیم‌های شاهین بوشهر و مس سرچشمه که سال گذشته از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرده‌اند و امسال به دنبال جبران شکست‌های گذشته خود هستند در این گروه قرار گرفته‌اند و تیم‌هایی همچون نساجی مازندران و ماشین‌سازی تبریز که تا اواخر فصل گذشته هر دو شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داشتند، حضور دارند.

بنابراین کار شهرداری اراک برای رقابت با این تیم‌ها بسیار سخت و دشوار است و در حالی که تنها 38 روز به آغاز این رقابت‌ها باقی مانده است مدیر عامل تیم‌ هنوز مشخص نیست و تیم بدون مربی و بازیکنان سردرگم در انتظار آینده‌ای نه چندان روشن به سر می‌برند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول