اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کاشان:

76 درصد بودجه‌های شهرداری کاشان عمرانی است

خبرگزاری فارس: شهردار کاشان از اختصاص 76 درصد از بودجه این شهرداری به بخش عمرانی این شهرستان خبر داد.

76 درصد بودجه‌های شهرداری کاشان عمرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سعید مدرس‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران بودجه شهرداری این شهرستان را در سال‌جاری بیش از 70 میلیارد تومان دانست و اظهار داشت: از این میزان بودجه 76 درصد به بخش عمرانی و 24 درصد به بخش هزینه‌های جاری شهرداری کاشان اختصاص داده شده است.

وی اولویت اول شهرداری کاشان را در سال‌جاری اتمام طرح‌های نیمه‌تمام ذکر و خاطرنشان کرد: علاوه بر اتمام طرح‌های نیمه‌تمام شهرداری از بودجه امسال شهرداری حدود 5 میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌ها و معابر اختصاص یافته است.

شهردار کاشان سرانه بودجه شهروندان کاشان را ناچیز خواند و تصریح کرد: سرانه هر شهروند کاشانی بدون  سرمایه‌گذاری بخش خصوصی 230 هزار تومان است که در صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سرانه هر شهروند کاشانی به 350 هزار تومان افزایش می‌یابد.

به گفته وی سرانه 230 هزار تومانی هر یک از شهروندان کاشانی طی یک دوره 365 روزه جوابگوی هزینه‌های شهرداری از جمله در بخش جمع‌آوری زباله و فضای سبز نیست.

مدرس‌زاده در ادامه از اجرای طرح پل غیرهمسطح گازرگاه در خیابان نطنز به عنوان یکی از طرح‌های نیمه‌تمام و بزرگ شهرداری کاشان در بخش عمرانی نام برد و بیان داشت: این طرح بیش از 5 میلیارد تومان هزینه آزادسازی و احداث دارد که بر اساس جدول زمانبندی این طرح در پایان سال‌جاری و دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین مشکلات آزادسازی زمین اطراف طرح تقاطع انتهای بلوار مادر در بلوار قطب راوندی به دلیل مشخص نبودن برخی از مالکان و تعدد و اختلاف درونی بین آنها را موجب اجرا نشدن این طرح ذکر کرد و افزود: برای آزادسازی زمین‌های روبروی این طرح تاکنون تغییر کاربری زیادی انجام شده است که در صورت آزادسازی زمین‌ها عملیات اجرایی  این طرح بلافاصله آغاز می‌شود.

شهردار کاشان در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، حرفه خبرنگاری را یکی از دشوارترین و طاقت‌فرساترین کارها دانست و گفت: انعکاس تمامی رخدادهایی که در اقصی نقاط جهان رخ می‌دهد توسط خبرنگاران تنها بخشی از زحمات فعالان در این عرصه است.

وی انتقال واقعیت‌ها و انتقال فرهنگ جبهه و جنگ در هشت سال دفاع مقدس توسط خبرنگاران را حائز اهمیت خواند و یادآور شد: حساس و ظریف بودن قلم خبرنگاران گاهی از یک اسلحه جنگی نیز کاربرد بیشتری دارد که می‌تواند  مخرب و هم سازنده باشد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول