اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی فولاد ماهان اصفهان:

تیم شهرداری نهاوند نتیجه و هم اخلاق را باهم باخت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فولاد ماهان اصفهان با بیان اینکه تیم شهرداری نهاوند نتیجه و هم اخلاق را باهم باخت، گفت: شکست و پیروزی جزء ذات هر ورزش است و این شکست‌ها و پیروزی‌هاست که عیار مردانگی و جوانمردی ورزشکاران را مشخص می‌کند.

تیم شهرداری نهاوند نتیجه و هم اخلاق را باهم باخت

رحمت‌الله فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با گله‌مندی از حوادث پیش آمده در مسابقه کشتی تیم شهرداری نهاوند و فولاد ماهان اصفهان اظهار داشت: تیم شهرداری نهاوند هم نتیجه و هم اخلاق را باخت.

وی اضافه کرد: این دیدار و فضای سالن بسیار بد مدیریت شد و ازدحام و شلوغی بیش از حد عوامل تیم و افراد غیر مسئول سبب بسیاری از تنش‌ها و درگیری‌ها در این مسابقه بود.

سرمربی تیم کشتی فولاد ماهان اصفهان خاطرنشان کرد: طبق دستور مدیرعامل فولاد ماهان از عوامل و مسئولان برگزاری و داوران این مسابقه به دلیل قضاوت ضعیف به فدراسیون و کمیته لیگ شکایت کردیم.

قهرمان کشتی آزاد کشور (در سال 1355) افزود: بارها در حین برگزاری مسابقه برخی مسئولان ورزشی نهاوند تلاش بر برگرداندن رای داوران داشتند که این امر را هم به فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان گزارش دادیم.

وی گفت: کسانی که عهده‌دار تیم‌داری می‌شوند باید آنقدر در بین جامعه مقبولیت داشته باشند که در صورت بروز هر مشکل با یک اشاره تماشاچیان را آرام کنند که ما در نهاوند دیدیم که حتی کشتی‌گیران هم از کسی حرف‌شنوی نداشتند و کسانی که این قدرت را ندارند بهتر است که این مسئولیت‌ها را نپذیرند.

فاطمی با اظهار تاسف به وضعیت فعلی کشتی نهاوند اضافه کرد: روزگاری قهرمانان بزرگی از این شهر در کشتی کشور آقایی می‌کردند و نام کشتی‌گیران نهاوند در هر قرعه‌ای در مسابقات با کشتی‌گیران دیگر شهرها می‌خورد استرس بر همه غلبه می‌کرد ولی امروز خبری از آن کشتی‌گیران نیست و ما دیدیم که تیم کشتی نهاوند حتی یک کشتی‌گیر بومی در تیم شهرداری نداشت.

وی اظهار داشت: مردم نهاوند و مسئولان نهاوند از دیرباز علاقه خاصی به ورزش کشتی داشتند و در نهاوند مردی خیر به نام مهندس علیمرادیان همیشه یار و یاور نه تنها قهرمانان نهاوندی بلکه همه قهرمانان ایران بوده است.

مربی اسبق تیم ملی جوانان اعزامی به آلمان همچنین با تبریک به نماینده، فرماندار و شهردار و شورای شهر نهاوند به خاطر نگاه ویژه به کشتی گفت: کشتی نهاوند باید قدردان این نگاه باشد و بتواند از این فضایی که مسئولان برای آن ایجاد کرده‌اند استفاده لازم را ببرد.

وی تاکید کرد: کشتی نهاوند طی سالیان گذشته نتوانسته از همه داشته‌هایش بهره لازم را ببرد و امروز متاسفانه شاهدیم که بزرگان و مربیان سازنده نهاوندی که آوازه آنها در کشتی کشور زبانزد بود امروز داخل گود نیستند.

فاطمی افزود: نبود بزرگ، برای هر جماعتی اتفاقات نامیمونی همچون درگیری و نزاع‌های این دیدار را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: من وقتی که برای بوسیدن روی یکی از کادر فنی تیم شهرداری رفتم ایشان با دست روی سینه من زد و در گوشه‌ای دیگر در سالن به چشم خود دیدم که یکی از مربیان خبرنگار را مورد بی‌حرمتی و ناسزا و تهدید قرار داده و اینجاست که باید برای فضای ورزش و کشتی نهاوند افسوس خورد.

سرمربی تیم فولاد ماهان اصفهان در خاتمه با تشکر از فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی تا مسیری اتوبوس ما را تا ساعت دو نیمه شب همراهی کردند که جا دارد از لطف این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول