اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سرخس:

95 درصد درآمدهای شهرداری سرخس از محل وصول عوارض شهری است

خبرگزاری فارس: شهردار سرخس گفت: 95 درصد از درآمدهای داخلی شهرداری سرخس از محل وصول عوارض خدمات شهری تامین می‌شود.

95 درصد درآمدهای شهرداری سرخس از محل وصول عوارض شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، علیرضا اخوان، با بیان اینکه 95 درصد درآمدهای داخلی شهرداری سرخس از محل وصول عوارض شهری است، اظهار کرد: هر چند این میزان بخش زیادی از درآمدهای شهرداری را شامل می‌شود اما باید به منظور فرهنگ‌سازی برای پرداخت به موقع این عوارض در میان مردم برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: شهرداری برای جذب مشارکت مردمی در این زمینه اقدامات موثری از قبیل 10 درصد تخفیف جایزه خوش حسابی و ارائه قبض عوارض انجام داده است اما هنوز در این خصوص جا برای کار وجود دارد.

شهردار سرخس با بیان اینکه بودجه سال 91 این شهرداری 54 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: 15 درصد از این مبلغ از محل اعتبارات استانی و 85 درصد باقی مانده نیز از محل درآمدهای داخلی شهرداری تامین خواهد شد.

اخوان در ادامه از اجرای پروژه آسفالت 66 هزار و 100 مترمربع از معابر شهر سرخس در سال مالی 91 خبر داد و گفت: این امر یکی از اولویت‌های این شهرداری است که بر همین اساس عملیات زیرسازی آسفالت در مناطق مختلف شهر آغاز شده است.

وی افزود: این عملیات در بلوار بعثت با حجم 11 هزار مترمربع و اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال، بلوار لقمان با 14 هزار و 400 مترمربع و اعتبار حدود یک میلیارد و 100 میلیون ریال، فاز سوم شهرک فرهنگیان با حجم 10 هزار و 400 مترمربع و اعتباری بالغ بر 930 میلیون ریال از پروژه‌های مهم در دست اقدام شهرداری در نیمه اول سال مالی 91 است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول