اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

خبرنگاران در پیشرفت جامعه نقش مرجعیت دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در تعالی و رشد صحیح جامعه سکّاندار بوده و نقش مرجعیت را بازی می‌کنند.

خبرنگاران در پیشرفت جامعه نقش مرجعیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خانه مطبوعات اردبیل اظهار داشت: رسانه همواره چشم بینا و گوش شنوای جامعه بود و اصحاب قلم نجات‌گران واقعی کشور از انحراف هستند.

وی با بیان اینکه صداقت خبرنگاری مهمترین مؤلفه در ساختن جامعه آباد است افزود: کشور ما در صورتی به نقطه اعلای خود خواهد رسید که اطلاعات و اخبار به نحو صحیح از سوی خبرنگاران تبادل شود و صداقت در جامعه موج بزند.

محمودزاده در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، رسالت فرهنگ‌سازی در جامعه را وجه اشتراک خبرنگاران و آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش برای عملیاتی کردن سیاست‌ها و برنامه‌های خود نیازمند همراهی و مشارکت خانواده‌ها به ویژه معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنهاست که با اطلاع‌رسانی، دقیق، سریع، شفاف، صادقانه و تلاش دلسوزانه خبرنگاران این مهم قابل انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اعلام اینکه قدردان و منت‌دار همکاری‌های ارزشمند مجموعه اصحاب رسانه هستیم، تصریح کرد: تفاوت مجموعه آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌های اجرایی داشتن اشتراک عمل برای تحقق رسالت فرهنگی و تربیتی است که هم خبرنگاران اصحاب رسانه و هم این دستگاه بر عهده دارد.

این مسئول بیان داشت: توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو تربیت نیروی انسانی شایسته و کارآمد است که این امر خطیر را آموزش و پرورش بر عهده دارد و اگر جامعه و خانواده آن را همراهی نکند در تحقق آن دچار مشکل خواهیم شد که در این میان خبرنگاران رسانه‌های نوشتاری، دیداری و شنیداری با تمام ظرفیت خود می‌توانند در تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی صادقانه یاریگر ما باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمودزاده از آمادگی آموزش و پرورش استان اردبیل را برای پاسخگویی به افکار عمومی در خصوص سیاست‌ها و برنامه‌ها خبر داد و افزود: برای انجام خدمات صادقانه نیازمند یاری، همراهی و هم‌افزایی ظرفیت‌های اصحاب قلم و رسانه هستیم که امیدواریم با یاری سه نهاد خانواده، مدرسه و رسانه‌ها برای عملیاتی شدن سند تحول بنیادین این نقشه راه آموزش و پرورش که از مطالبه اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در انجام ماموریت خود موفق باشیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول