اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

خبرنگار در انعکاس رخدادها بی‌طرفانه عمل می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان گفت: خبرنگار همیشه در انعکاس رخدادها به جامعه بی‌طرفانه عمل می‌کند.

خبرنگار در انعکاس رخدادها بی‌طرفانه عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ساسان مبینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: خبرنگار باید همواره در کسب اعتماد و اعتمادسازی بین خبرنگار، منابع خبری و مردم تلاش کند و با رعایت این نکته مهم خود را به قوانین ملزم دانسته و در این مسیر به اهداف خود نائل شود.

وی افزود: 17 مرداد روز خبرنگار که امسال با بهترین روزهای خداوند یعنی ایام پر‌برکت ماه مبارک رمضان تقارن یافته است، روز تجلیل از چشمان همیشه بیدار جامعه و حافظان مرزهای فکری در برابر ‏امپریالیسم رسانه‌ای استکبار جهانی است که دروغ‌پردازی صاحبان آن امروز حقوق بشر را دستمایه‌ای برای حمایت مستکبران و زورگویان از تروریسم و نسل‌کشی قرار داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان ادامه داد: خبرنگاری حرفه‌ مقدسی است و کار خبرنگاران ارتقای آگاهی مردم بوده؛ همچنین این آگاهی است که خواسته‌های اعضای جامعه را شکل می‌دهد، نظام‌های کارآمد، کارآمدی خویش را مرهون و مدیون خبرنگاران آگاه، جسور و منتقد هستند.

مبینی با اشاره به نقش تاثیرگذار و غیر قابل انکار خبرنگاران در انتقال اطلاعات به مردم گفت: اگر خبرنگاران برای روشن کردن افکار عمومی و انتقال بسیاری از اطلاعات جامعه نباشند، اطلاعات در خفا باقی می‌ماند.

معاون استاندار هرمزگان ضمن تبریک روز خبرنگار به روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی افزود: همچنان تمام سعی ما این است که در امر اطلاع‌‌رسانی مستقل و شفاف عمل کنیم و از هیچ گروه، دستگاه و شخصیتی تاثیر نپذیریم

وی گفت: در این مسیر پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را مراقبت از منافع ملی، مصالح مردم و باورهای ایمانی در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، شهیدان و ولایت فقیه می‌دانیم و یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای اصحاب رسانه که در صیانت از ارزش‌های اسلامی و میهن جان خود را نثار کردند گرامی می‌داریم و برای همه مجاهدان این عرصه آرزوی سرافرازی و تداوم توفیق دارم.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول