اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان:

خبرنگاران با شجاعت فقط حقایق را منعکس کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهبهان گفت: خبرنگاران وظیفه خطیری داشته و باید با شجاعت فقط حقایق را بیان کنند.

خبرنگاران با شجاعت فقط حقایق را منعکس کنند

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران اظهار کرد: کار خبرنگاری به واقع یکی از سخت‌ترین کارها بوده زیرا مربوط به یک زمان و مکان خاص نبوده و خبرنگار هر لحظه را در مکانی خاص قرار دارد.

وی تصریح کرد: امروز بسیاری از خبرنگاران ما بدون داشتن امنیت شغلی در حال فعالیت هستند که این مشکل در کنار سایر مشکلات آنها از قبیل مالی و مادی بر نحوه و کیفیت کار آنها تأثیر می‌گذارد.

امام جمعه بهبهان خاطرنشان کرد: خبرنگاران قشر زحمت‌کشی بوده که همواره پل ارتباطی مردم و مسئولان بوده‌اند و وظیفه مسئولان در قبال زحمات این افراد، حمایت از آنها در تمام عرصه‌ها است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در برخی از جلسات و مراسم‌ها شاهد برخوردهای بسیار بدی با خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم که به هیچ‌وجه شایسته نبوده و غیراخلاقی است زیرا این‌ها برای آگاهی رساندن به مردم در صحنه‌ها حاضر هستند.

ابوعلی با اشاره به وظایف سنگین خبرنگاران گفت: یکی از رسالت‌های بزرگ خبرنگاران بیان حقایق و انعکاس رویدادها بوده که همین موضوع باعث می‌شود این افراد اقدامات زیادی را برای اطلاع‌رسانی انجام داده و مشقت‌های فراوانی را نیز تحمل کنند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه خبرنگاران باید حقایق را منعکس کنند اظهار کرد: خبرنگاران باید با پیگیری‌های لازم از صحت خبر خود آگاه شده و سپس آن را منتشر کنند تا کوچکترین مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول