اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کرمانشاه:

خبرنگار واقعی ذهن و بیان مستقلی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: اصحاب رسانه بدون ترس باید رویدادهای اجتماعی را بیان، تجزیه و تحلیل کنند و خبرنگار باید مستقل باشد.

خبرنگار واقعی ذهن و بیان مستقلی دارد

مراد عزیزی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن تبریک روز خبرنگار به صاحبان فکر و قلم اظهار کرد: خبرنگاران وظیفه خطیر و حساسی را در جامعه دارند، خبرنگار باید همواره هوشیاری باشد که چه چیزی را بر صفحه می‌نویسد.

عزیزی با اشاره به نگاه دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: خبرنگاران نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه برعهده دارند،‌ قلم خبرنگار نباید بهانه به دست دشمنان نظام دهد.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه می‌توانند زمینه رشد و توسعه کشور را با فعالیت‌های رسانه‌ای خود انجام ‌دهند آنها بین مردم و مسئولان پل ارتباطی هستند و با اطلاع‌رسانی دقیق از کار و خدمات مسئولان، می‌توانند اعتماد مردم را به نظام جلب کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه با اشاره به رسالت خبرنگار تصریح کرد: خبرنگار باید باانصاف‌، بااخلاق و راستگو باشد باید بدون ترس رویدادهای اجتماعی را بیان، تجزیه و تحلیل کند. او نباید به کانونی وابسته باشد خبرنگار واقعی ذهن و بیانی مستقل دارد.

عزیزی خاطرنشان کرد: خبرنگار زبان گویای مردم است او باید دلسوز و دردمند جامعه باشد و در جایی که نیاز به انتقاد است انتقادی سازنده داشته باشد  و در تنویر افکار عمومی و هموار‌سازی مسیر توسعه و رشد جامعه همواره تلاش و کوشش کند.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول