اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

خبرنگاران با نگاه تیزبین مشکلات را رصد می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: خبرنگاران با نگاه تیزبین و نقاد خود مشکلات را رصد کرده و از جایگاه ناظری عادل و بی‌طرف به آنها می‌پردازند.

خبرنگاران با نگاه تیزبین مشکلات را رصد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده طی پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را در ماه پربرکت رمضان به عموم اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران عرصه خبر‌رسانی تبریک گفت.

وی افزود: نوشتن نعمت والایی بوده که خداوند به بشر ارزانی کرده است، وقتی که حضرت باری‌تعالی به قلم قسم یاد می‌کند، ارزش ذاتی قلم از حدود نعمت فراتر رفته و جایگاه رفیعی در جهان به خود اختصاص می‌دهد که همه کانون‌های انتشار علم و دانش و خبر بدون آن از امکان نشر برخوردار نیستند.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: 17 مرداد روز پاسداشت تلاش‌های بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم به جنگ نادانی و بی‌عدالتی رفته و در سرزمین آگاهی و تفکر قدم می‌زنند، خبرنگاران منادی حق و نگرش صحیح به مسائل هستند و با نگاه تیزبین و نقاد خود مشکلات را رصد کرده و از جایگاه ناظری عادل و بی‌طرف به آن می‌پردازند.

فرماندار بندرعباس گفت: ایران کهن کشوری است که با بصیرت از هزاره‌های پیش همواره خبرساز و خبررسان بوده است و امروز نیز جمع کثیری از جوانان با کفایت در این عرصه پر تلاش حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم خبرنگاران با رهنمودهای دل‌سوزان، ناصحان مشفق و پیران و پیشکسوتان عرصه خبر حضور قدرتمندانه در تمام عرصه‌های خبری داشته باشند و همواره در راه تعالی ارزش‌های اسلام، انقلاب اسلامی و در پرتو زعامت مقام معظم رهبری موفق و مؤید باشند.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: برای خبرنگاران و تمام کسانی که در عرصه اطلاع‌رسانی فعالیت دارند، آرزو داریم که همواره شایسته و سزاوار این عرصه سترگ و پیامبرگونه را پر رونق و پر نشاط کنند.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول